Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skremmende avatar der, Ulva.......

OG det er da bare rett og rimelig at jeg får ordet når jeg ikke har vært i nærheten av en PC i over en uke - og det helt uten abstinenser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:overrasket: Skremmende :overrasket: Like lite skremmende som meg :ler: Men det er mer lik Ulva enn den forrige, selv om det ikke er den ekte Ulva. Men henne får jeg vist ikke tak i bilde av :sur:

Og du tror du får ordet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

Nei da Hufsa. Det var ikke deg jeg skulle hindre heller da. Men nå snapper jeg det. Men vi kan gjerne dele :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bokserie og om hva?

Ble nysgjerrig nå jeg. Siste bokserie jeg ble opphengt i var "Utvalgt av gudnene" som handlet om en volve fra vikingitden. Koste meg da ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Ulveøyne heter den Shabana og er skrevet av ei som heter Turid Brænne(eller noe lignende). Den kom for mange år siden, men er i bokhandler. :)

Fra Vikingtiden den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venter veldig!

Vanskelig å vite hva jeg egentlig venter på... det gjør jo vondt til stadighet, men ikke regelmessig :sur:

Endret av Shabana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å gjøre noe fornuftig de siste dagene, men det er så godt å bare sitte/ligge foran tv og pc...

Jeg håper i hvertfall det blir :babyjente: siden bestemoren har gått amokk på innskjøp av rosa og lilla klær... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser" deg vel igjen om ikke så lenge. :klem:

Får bare kose meg i selskap med ordet i ensomheten jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...