Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lange økter er bra det. :jepp: 
Jeg har laget kveldsgrønnsakssuppe og smugspist en stor fiskeburger med hvitløk og purre. Veldig godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder ordet med selskap igjen i natt. Jeg har knukket neglen på den ene fingeren min så langt ned at det begynte å blø - jeg hadde glemt hvor sykt vondt det egentlig er 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh...ja det unner jeg dere og jeg lover at jeg ikke skal stjele ordet mere (på en stund i alle fall),
men jeg må jo få svare deg og ønske deg en god dag og sånn... :lur: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Åhh...ja det unner jeg dere og jeg lover at jeg ikke skal stjele ordet mere (på en stund i alle fall),
men jeg må jo få svare deg og ønske deg en god dag og sånn... :lur: 

Nå er det på tide for hoppeloppe å sove altså, jeg skal passe på ordet for deg jeg 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært fint om jeg kunne få sove, men...kjenner ikke helt at det er tiden for det ennå. 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åneida, ikke noe søvn her og jeg har allerede vært ute av huset noen timer og er tilbake i hiet mitt nå. 
Skal ikke sove før til kvelden har jeg bestemt. Best å holde meg i aktivitet og ikke sitte i stresslessen... :sove: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Åneida, ikke noe søvn her og jeg har allerede vært ute av huset noen timer og er tilbake i hiet mitt nå. 
Skal ikke sove før til kvelden har jeg bestemt. Best å holde meg i aktivitet og ikke sitte i stresslessen... :sove: 

Du altså. Har du klart å holde deg våken og aktiv nå da, eller sovna du i stresslessen til slutt? Ungen min har visst hatt med ordet i barnehagen i dag, og de har ikke sovet 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempet hardt en del ganger, men har ikke sovet. Skal i seng klokka ni har jeg bestemt. :Gjesp: 
Når det er så fryktelig varmt innendørs så går jeg fort i en slags dvale og det kan lett føre til søvn.
Sola er nede og jeg lufter kjølig gjennom Ordet og alle rom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Har kjempet hardt en del ganger, men har ikke sovet. Skal i seng klokka ni har jeg bestemt. :Gjesp: 
Når det er så fryktelig varmt innendørs så går jeg fort i en slags dvale og det kan lett føre til søvn.
Sola er nede og jeg lufter kjølig gjennom Ordet og alle rom. 

Bare en time igjen, ordet har måttet lukke døra fordi det ble kaldt. Har jo fått vått hår i dag, og da ble det kaldt når sola gikk ned 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...