Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Nå har jeg stukket meg frem med meninger i forum igjen, så da tar jeg med meg ordet og trøstespiser litt🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke Li skrev (2 timer siden):

Nå har jeg stukket meg frem med meninger i forum igjen, så da tar jeg med meg ordet og trøstespiser litt🙈

Gratulerer! Du har helt like tall på innleggsteller og likes akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøstespising er også en vennlig handling. :klem: Ordet er enig i det på mitt fang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så skal lillegullet mitt og meg dele en liten befruktningsstund! :jepp: :jepp: 
?uuid=c997a19b-59d4-51f3-8562-6ba15ed7eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

...og så skal lillegullet mitt og meg dele en liten befruktningsstund! :jepp: :jepp: 

:sjokkert:  Mener du at ordet skal ... formere seg????!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det du SIER!?!?!? :daane:- H      Jeg strekker meg til å snakke om forplantningslære på enkel,
grunnleggende basismanèr. Resten får @Jerry Lee ta seg av ute i garasjen. 

Ordet: Jaha, for der har han mange små og store bilder eller plansjer av alle sånne rare ting,
for det har jeg sett med mine små blå uskyldige (tante H sier det ofte), når han ikke så at jeg så på! :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Hva ER det du SIER!?!?!? :daane:- H      Jeg strekker meg til å snakke om forplantningslære på enkel,
grunnleggende basismanèr. Resten får @Jerry Lee ta seg av ute i garasjen. 

Ordet: Jaha, for der har han mange små og store bilder eller plansjer av alle sånne rare ting,
for det har jeg sett med mine små blå uskyldige (tante H sier det ofte), når han ikke så at jeg så på! :jepp: 

😨   Har du snoket hjemme hos meg?     :jolie:

Men det henger faktisk en PinUp- kalender fra 1967 i bestefars gamle snekkerverksted...  Helt uskyldig.  Ingenting med forplantning å gjøre.  Bare veldreide kvinner i badedrakt og bikini.  Den er stygg og medtatt av tidens tann, men får henge der av nostalgi siden Jerry husker den fra han var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerry Lee skrev (14 minutter siden):

😨   Har du snoket hjemme hos meg?     :jolie: Men det henger faktisk en PinUp- kalender fra 1967 i bestefars gamle snekkerverksted...  Helt uskyldig.  Ingenting med forplantning å gjøre.  Bare veldreide kvinner i badedrakt og bikini.  Den er stygg og medtatt av tidens tann, men får henge der av nostalgi siden Jerry husker den fra han var liten.

Ja. :sukk: Bare litt, for jeg kan jo ikke ha alle øyenen igjen hele tiden heller. Du skjønner vel det, onkel? 
Det er sånn det begynner sier Hoppe. Veldreide damer og menn som gnager på almanakkene så de
blir medtatt eller noe sånn. :klo: ...men er ikke sånn pinupp en pinneis da? Tante Hoppe lærer meg veldig
mye om iser og hun hadde blitt superglad om hun hadde fått tak i en hel almanakk med en ny utbrett-is 
hver uke.  - Ore :lur: Helt sikkert! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå Hoppis jeg prata til, da...    :jolie:

((Det får det bli mer og mer slutt på...    :fnise:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"  åffernoe blir'e til midda'n 'a jærri? Hæ?  "    -   Ordet.

Ingenting. Orker ikke. For varmt.

"  å... ja men da spikker jeg litt av spikkeskinka.  "   -   Ordet.

Gjør det. Skal det samme.  Og det er knask i kjøleskapet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

.....    og Ordet er Jerrys.  Bare Jerrys!   :regler:

"  ...for tenk å nemlig å sånn på nettoppen ja...   :opplyser:  "     -   StuttJunior-Jærri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...