Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jeg også og du har helt rett. La oss snakke om hyggeligere ting og forventninger hos et lite ord
med røde, blussende vinterlige kinn.  >  :jepp:  < 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.12.2017 den 10.15, Hoppetaujenta skrev:

*sniktitte umerkelig...se hva som er gjemt... :fnise: < fnise stille og trekke seg ut igjen* 

Tolker det slik at du ikke hadde noen oppvask som kunne settes bort til en lurenisse :vetikke: 

Da får vi prøve oss på luke 13

Bilderesultat for luke 13

Den åpnes ikke før 22:30 i kveld

Endret av Nietsoj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innbilt meg at toget til Lucia går tidlig om morgenen, mens kveldstoget er det Åsgårdsreia som har erobret alle plassene på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gang jeg var ung (:fnise:) var vi ute og gikk Lucia hos naboene. Pent pyntet med glitter i håret og hvite frakker, og lys i hendene. Jeg kan huske strevet med å holde liv i flammen mellom husene, og ferden hjem for å hente lighter og løse problemet. Nybakte lussekatter ble lagt i en rød, flettet kurv og en serviett ble lagt pent over. Det var skikkelig fint, det!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Jeg fikk aldri være Lucia, :sukk:Siden jeg er mørk i håret, Det var bare de blonde jentene som fikk være Lucia, det var urettferdig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan da dresse dere opp og Luci`ere så mye dere vil hjemme hos dere selv.
Ingen kan nekte dere - uansett hårfarge.  :opplyser: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Calandria skrev:

Jeg fikk aldri være Lucia, :sukk:Siden jeg er mørk i håret, Det var bare de blonde jentene som fikk være Lucia, det var urettferdig :sur:

Samme her, hadde ikke lyst nok hår :sukk:  Men jeg trøster meg med at vi fikk gå med ekte stearinlys selv i barnehagen :nigo: Det var mye morsommere enn disse pinglebatterilysene. Kronen var med batteri da også, men de vi bar var ekte med litt sølvfolie rundt nederst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Catalina Culès
13 minutter siden, Frøkensina skrev:

Samme her, hadde ikke lyst nok hår :sukk:  Men jeg trøster meg med at vi fikk gå med ekte stearinlys selv i barnehagen :nigo: Det var mye morsommere enn disse pinglebatterilysene. Kronen var med batteri da også, men de vi bar var ekte med litt sølvfolie rundt nederst.

Kanskje vi skulle lage vårt eget tog, så kan de blonde gå langt bak :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Calandria skrev:

Kanskje vi skulle lage vårt eget tog, så kan de blonde gå langt bak :jepp:

:5:  Mhm til pass for dem! :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kruset skrev:

Den gang jeg var ung (:fnise:) var vi ute og gikk Lucia hos naboene. Pent pyntet med glitter i håret og hvite frakker, og lys i hendene. Jeg kan huske strevet med å holde liv i flammen mellom husene, og ferden hjem for å hente lighter og løse problemet. Nybakte lussekatter ble lagt i en rød, flettet kurv og en serviett ble lagt pent over. Det var skikkelig fint, det!

:ninuskapus:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...