Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Vet egentlig ikke hvor jeg skal poste dette... Fikk mensen for noen dager siden, men dagen etter var det ingenting mer. Har aldri vert noe kluss med den før! Dessuten har jeg fått ein sånn merkelig utflod, farge på den liksom?! Uff, noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva som gjør dette?!
Fergie Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Mensen kan forandre seg pga at hormenen er litt på tur , det er helt vanlig! Hormonene forandrer seg hele tiden, går ut ifra at du er ungdom. Og da oppfører de seg merkelig(mer enn vanlig! ) Men hormonene forandrer seg gjennom hele livet, så det vil du nok merke mer av!! Gled deg!! Utfloden, hvordan fage er det på den? Er den grå aktig, litt cottage shees farget? Lukter den? Klør det, svir det?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Bruker du p-piller el? Kan du være gravid? Er "mensen" ca 14 dager for tidlig? Isåfall kan det være en eggløsningsblødning, og ikke mens.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Nei bruker ikke piller... men jeg skulle hatt mensen nå disse dager! Utfloden er litt gråaktig ja, og lukter... men det hverken klør eller svir!? Blir helt stressa av dette jeg! :icon_frown:
Fergie Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Hmmm... kan være soppinfeksjon.. Men jeg ville fremdele hørt med legen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå