Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Er det noen som går sykepleie på Høyskolen i Bergen og kan fortelle meg litt om studiet? Er det mye gruppearbeid? Mye obligatorisk oppmøte? Faste lesedager? SuperDUPER takknemlig for svar!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Kjempeflott yrke med masse omsorg og varme Du vil trives helt sikkert.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg trives kjempegodt på sykepleie ved HiB! Det er litt gruppearbeid, men jeg kunne også tenkt meg enda mer gruppearbeid. Foreløpig har vi hatt lite obligatorisk (bortsett fra såkalte studiegruppemøter), men det er absolutt verdt å få med seg de forelesningene man kan - da får man mye "gratis" kunnskap. Det er ofte minst 1 lesedag i uka, ihvertfall i anatomi/fysiologimodulen, av og til 2 også. Når det gjelder de andre modulene er de mye mer sparsomme med studiedager. Forelesningene starter kl. 9.15 og varer til 12 (anatomi/fysiologi), men av og til har man dager hvor man er til 14 eller 15 (særlig ved labøvelser) Kan absolutt anbefales, og det sies jo at HiB er en av de mest prestisjefylte skolene i landet å studere sykepleie ved, så du bør absolutt gå for det hvis det er dette du ønsker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå