Gå til innhold

konkomer

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor oppbevare kondomer? Når du ikke kan ha det i lomma eller i "pengepungen";)

Bor hjemme så i kjøleskape er lite aktuelt!!Uansett hva dere sier.

Hvor har dere dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ha ha.. ! Utroli morsomt icon_wink.gif

Dette er faktisk et seriøst innlegg dere. Håper på svar.

Er ung og uvitende..

Skrevet

Hva med å gjemme de i veska?

I nattbordet? En kommodeskuff? Har du en bok du ikke leser i lenger, kan du jo lime og skjære litt... (sånn at den blir "hul" men likevel ser ut som en bok når den står i bokhylla.

Er problemet at du må gjemme de?

Eller er det bare for oppbevaringen sin del? 12

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, tenkte litt på det å ha det i en veske. Men da må jeg begynne å bruke en.. he he.Takk @lfa . kys_2.gif

Håper den ikke bli ødelagt da.

jeg er ikke sjenert eller noe sånt. Men jeg vil bli nødig gravid av en ødelagt kondom. Skal snart begynne med p-piller også..Ingen temperatur-regel på de også vel? Jeg kan spørre helsesøstera mi.. Det var sant..

Gjest Anonymous
Skrevet

og så er mine foreldre litt gammeldagse. Er 16 og de mener det er litt ungt å ha sex.. (men mamma , vi har jo vert sammen i 8 mnd nå!) :'(

Skrevet

Husk at kondomer har datomerking og går ut på dato!!

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

** Lisemor ***1212[ Dette Innlegg er endret av: Lisemor den 2002-03-25 22:39 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

On 2002-03-25 20:42, anonym wrote:

og så er mine foreldre litt gammeldagse. Er 16 og de mener det er litt ungt å ha sex.. (men mamma , vi har jo vert sammen i 8 mnd nå!) :'(

..Og jeg og dama har vært sammen i 11 måneder, men vi har enda ikke fått lov til å sove over hos hverandre engang.. Og hvis vi skal det (muttern har sagt nå at det er OK for henne), så er vi nødt til å sove i forskjellige rom.. Bah.. Vi er begge 16 år nå..

Skrevet

Helsesøster kan man spørre, ja. icon_smile.gif

Det som er regelen, er jo at de helst skal ligge på en kjølig og tørr plass, uten å bli utsatt for sollys. Har du de for eksempel i baklomma kan de lett få små sprekker av trykket når du sitter.

12

• 9 år senere...
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

I nattbordskuffen.

Så putt jeg ett par i bukselommen før jeg går på bytur/fest, da man aldri ve når man kan få bruk for en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...