Gå til innhold

SB12


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så en reklame på tv om et middel som virker mot dårlig ånde. Det het SB12. Noen som har forsøkt?

Kjæresten min er så plaget av dårlig ånde. Ikke bare litt, det er forferdelig. Han har vært hos tannlegen og hun sa at han hadde den reneste munnen som hun noen gang har sett, så lukten kommer ikke derfra.

Hvis SB12 ikke virker. Noen som har andre råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg så en reklame på tv om et middel som virker mot dårlig ånde. Det het SB12. Noen som har forsøkt?

Kjæresten min er så plaget av dårlig ånde. Ikke bare litt, det er forferdelig. Han har vært hos tannlegen og hun sa at han hadde den reneste munnen som hun noen gang har sett, så lukten kommer ikke derfra.

Hvis SB12 ikke virker. Noen som har andre råd?

Da kommer den kanskje fra magen eller halsen. Han kan jo ta turen til legen og få sjekket seg for bakterier i halsen magen osv.

Jeg vet det finnes tabletter/tyggegummi på apoteket som skal ta dårlig ånde. Tablettene tror jeg inneholder sink. Hør med dem på apoteket.

Skrevet

Ja, det er Zinkoral. De funker en liten stund, men det hjelper ikke på problemet. Han er ikke særlig villig til å gå til legen.. :tristbla:

Skrevet

hmm..

men han burde gå til legen, det er ikke farlig!

Skrevet

En ting til, du trenger ikke noe start-up kit, bare bestill de "13 flaskene, betal for 12". De koster litt siden men er verdt det.

Rune

  • 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg så en reklame på tv om et middel som virker mot dårlig ånde. Det het SB12. Noen som har forsøkt?

Kjæresten min er så plaget av dårlig ånde. Ikke bare litt, det er forferdelig. Han har vært hos tannlegen og hun sa at han hadde den reneste munnen som hun noen gang har sett, så lukten kommer ikke derfra.

Hvis SB12 ikke virker. Noen som har andre råd?

Har ikke prøvd sb12 men har en lærer vi vurderer å gi det til i avslutnings gave. hennes ånde er sykt vond.

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke prøvd sb12 men har en lærer vi vurderer å gi det til i avslutnings gave. hennes ånde er sykt vond.

Da synes jeg du burde være voksen og avlyse den gaveoverekningen. Tenk deg selv å få noe sånt....

Skrevet

Dette er garantert et mage/halsproblem. Han må rett og slett til legen. Midler mot dårlig ånde (munnskyll, tyggegummi osv) har ingen effekt når årsaken sitter i magen!

  • 1 måned senere...
Gjest Sysyphus
Skrevet
Dette er garantert et mage/halsproblem. Han må rett og slett til legen. Midler mot dårlig ånde (munnskyll, tyggegummi osv) har ingen effekt når årsaken sitter i magen!

Har slitt med dårlig ånde. Forsøkte SB12 med svært godt resultat, iflg min kone

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Har slitt med dårlig ånde. Forsøkte SB12 med svært godt resultat, iflg min kone

Jess! SB12 funker faktisk helt utrolig bra. Iallfall ifølge kjæresten ;) Kan ikke leve uten dette jeg nå. Føler meg trygg på at det er borte, og det er en deilig følelse. Dessuten føles man senere i kjeften etterpå. Ja, jeg merker at jeg høres ut som en reklame for produktet nå, men har ikke noe problem med å reklamere for noe jeg tror på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...