Labomba_83 Skrevet 20. november 2006 #101 Skrevet 20. november 2006 Det er jo ganske privat, er det ikke? Men å gråte er jo normalt når man er jomfru.... ← Privat jo, men hvis hun bare lå der, og gråt...Så tror jeg du har gjort noe VELDIG galt, og burde ha tatt et hint... Å gråte er det ikke alle som gjør når de er jomfru...
Gjest Holbert Skrevet 20. november 2006 #102 Skrevet 20. november 2006 Sånn, 100 innlegg. Jeg har all data jeg trenger til forskningen min. Takk for alle innspill. Dere vil motta en gave i posten. Takk igjen. Dr. Dinglebær
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #103 Skrevet 20. november 2006 Du er vel ikke tilfeldigvis feminist, Ciara? ← Hun er i allefall ikke en voldtektsforbryter, som kaster seg over jomfruer.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #104 Skrevet 20. november 2006 Hun er i allefall ikke en voldtektsforbryter, som kaster seg over jomfruer. ← Det er ikke holbert heller
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 20. november 2006 #105 Skrevet 20. november 2006 sist helg så hadde jeg sex med en jente. Vi hadde flørta hele kvelden, og hun ble med meg hjem. Hun la seg i senga mi med bare undertøyet på, så da kan man jo tenke seg til hva hun har i tankene......men NEI. Hun begynner å si at "jeg vil ikke ha sex ennå". Hva pokker tenkte jeg, så jeg gjorde det alikevel. Hun gjorde ikke fysisk motstand, bare klagde verbalt. Og nå er jeg anmeldt for voldtekt. Hva ER det med jenter? Flørte hele kvelden, og så kalle det for voldtekt når vi har sex. Det er altfor lett å kalle alt for voldtekt i disse dager. Synspunkter? ← Jævla pikk. Det er MITT synspunkt.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 20. november 2006 #106 Skrevet 20. november 2006 Nei, nå skjønner jeg alt. Linken til Jentefantasier forklarte jo alt, og voldtektsmannen skulle være smart-ass :-)
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #107 Skrevet 20. november 2006 Selv om dette er en tulletråd tok det opp et veldig viktig tema da. Nå har jeg lest hele tråden, og må si at jeg ble skremt, selv om denne trådstarteren bare tullet. Det var veldig betryggende da at nesten alle var på den riktige siden av saken. Men uansett, men tanke på at det virkelig finnes slike idioter i verden: Minn meg på å ta på meg burka, og ikke titte på menn når jeg går ut neste gang, slik at jeg ikke risikerer å bli voldtatt og ikke tatt seriøst siden jeg sa nei....
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #108 Skrevet 21. november 2006 Gutt her. Hvis hu flørtet villt hele kvelden, fugte mannen hjem,la seg i sengen halv naken. Da har hun bare seg selv og takke! Hvis man ikke har noen intensjoner om sex what so ever legge man seg ikke halv naken i senga til en fyr,om han er fremmen eller ikke. Spør man om og få overnatte er det jo bare og spørre etter en egen seng, da burde det heller ikke være tvil om at det er bare sove man vil. Hvis man liker en fyr og har lyst og bli bedre kjent, kan man selvfølgelig bli med hjem, men behold klærne på,da burde det ikke være tvil om det er bare det som skal skje. Blir man pult da er det ike tvil om det er voldtekt
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #109 Skrevet 21. november 2006 Hva har skjedd med det å kose litt da? Er det ikke mulig å bare kose litt uten å bli voldtatt?
Yme Skrevet 21. november 2006 #110 Skrevet 21. november 2006 Hva har skjedd med det å kose litt da? Er det ikke mulig å bare kose litt uten å bli voldtatt? ← Det går jo selfølgelig ikke ann!!!
Gjest d'Arc Skrevet 21. november 2006 #111 Skrevet 21. november 2006 Neste gang vet du. Hvis du er smart så doper du ned jenta og SÅ har du sex med henne. Da slipper du og banke henne opp, og da er det jo ikke voldtekt. (just in case)
Ciara Skrevet 21. november 2006 #112 Skrevet 21. november 2006 Jeg vet ærlig talt ikke hva som er verst, de som voldtar og skylder på dama eller de som tuller om at de voldtar damer. Tragisk
Yme Skrevet 21. november 2006 #113 Skrevet 21. november 2006 Jeg vet ærlig talt ikke hva som er verst, de som voldtar og skylder på dama eller de som tuller om at de voldtar damer. Tragisk ← De som bare tuller om det, er heeelt klart værst!!
Ciara Skrevet 21. november 2006 #114 Skrevet 21. november 2006 De som bare tuller om det, er heeelt klart værst!! ← Helt klart
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 21. november 2006 #115 Skrevet 21. november 2006 såklart er de som tuller om det verst. Det hadde vært bedre om Holbert faktisk hadde voldtatt henne, enn bare å spøke om det. Noen folk altså...... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #116 Skrevet 16. juni 2008 GReit nok det, men når man har vært flørtete hele kvelden så må man jo ta konsekvensene av det. Voltekt er forøvrig når man banker jenta... Voldtekt er når man har sex med noen mot dems vilje.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #117 Skrevet 16. juni 2008 Voldtekt er når man har sex med noen mot dems vilje. eh? Ta å les denne: http://www.ung.no/oss/overgrep/3276.html hei. er ei jente på 19.når eg var 16 hadde eg mitt fyrste samleie. eg sa ja til det,menangrar ide det skulle skje. sa ingenting til vedkommande. lurer på om eg har rett til å anmelde han for overgrep/voldtekt. med andre ord.. nei, hun er ikke voldtatt, men kunne gått til politiet å ødelagt livet hans som mange andre norske jenter gjør.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #118 Skrevet 16. juni 2008 Men det er jo for faen ikke noen grunn til å anmelde. Jeg har (for hundrede gang)ALDRI brukt vold mot henne. Hun kunne heller tatt det opp med meg personlig, istedet for å ringe politiet. Er det ordet "voldtekt" du har et problem med å forstå? Er det ordet "vold" i voldtekt som forvirrer deg? Siden ingen tydeligvis har lært deg dette så er det sannelig på tide at noen gjør det. Voldtekt betyr å ha sex med noen mot deres vilje, med eller uten vold. En voldtekt kjennetegnes ofte ved at offeret sier Nei. Hvis det hjelper deg så kan du heller tenke at du er anmeldt for seksuellt misbruk Men ærlig talt, er du virkelig så tett i hue at du ikke skjønner at en dame som sier nei ikke vil ha sex med deg før hun slår deg?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #119 Skrevet 16. juni 2008 eh? Ta å les denne: http://www.ung.no/oss/overgrep/3276.html hei. er ei jente på 19.når eg var 16 hadde eg mitt fyrste samleie. eg sa ja til det,menangrar ide det skulle skje. sa ingenting til vedkommande. lurer på om eg har rett til å anmelde han for overgrep/voldtekt. med andre ord.. nei, hun er ikke voldtatt, men kunne gått til politiet å ødelagt livet hans som mange andre norske jenter gjør. Jeg gidder ikke å lese det en gang, da linken din ikke har noe med denne saken å gjøre.
Gjest Kjartan Skrevet 16. juni 2008 #120 Skrevet 16. juni 2008 Jeg syns ikke det er så betryggende å lese denne tråden.... Dere jenter må begynne å se realitetene, ikke bare hvordan ting BURDE være. JA, det BURDE vært lov til å flørte så mye man vil, legge seg naken sammen med en fremmed mann, tafse på han litt også kanskje, og si nei hvis dere ikke vil ha sex med han. Og ta det for god fisk at han respekterer det. Men det er ikke sånn verden er, og det MÅ dere lære dere før dere går på en smell!! Når dere blir med en fyr hjem og så sier nei når dere ligger halvnakne i senga er det ikke sikkert at det respekteres! Hvis du i det hele tatt blir med en ukjent fyr aleine hjem bør du være ganske sikker på at du vil ha sex med han. For han vil garantert ha sex med deg.... Det er ikke sånn det burde være, det er jeg helt enig i, men det er nå sånn det engang er, og da må dere bare finne dere i det, og ta de nødvendige forholdregler, hvis dere ikke vil ende opp som den fiktive jenta i førsteposten. Og for dere flisespikkere: nei, det innebærer ikke at dere må gå i burka og unngå å se alle menn i øynene, men det er da relativt stor forskjell på det og å flørte vilt og uhemmet, og rote med en fyr i senga hans... Eller er dere totalt blottet for sunn fornuft?????? For å gi et annet eksempel, det BURDE vært mulig å gå å vifte med en cm-tjukk seddelbunke med tusenlapper i de mer lugubre strøkene i byen, men det er alikevel de færreste som ville gjort det, nettopp fordi folk skjønner at det ikke er så lurt sånn som samfunnet er..... I et siste forsøk på å forklare det for dere ekstra treige folk (Ciara f eks....): Det går ikke ann å si at akkurat der går grensa for hva man bør gjøre og ikke bør gjøre, men folk flest har mer eller mindre av den nettopp nevnte sunne fornuften, og er istand til å gjøre seg opp en mening om hva som er lurt og mindre lurt å gjøre. Hvis det fortsatt er forvirrende kan jeg kanskje legge ut noen guidelines dere bør memorere. Men bare for å være i forkant av de treigeste av de treige igjen: NEI, å følge de gir ingen garantier for at du ikke blir voldtatt, men reduserer sjansen betraktelig. Så bare si ifra hvis jeg skal legge det ut. er sikkert andre opegående sjeler her som kan bidra med endel der også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå