Ciara Skrevet 20. november 2006 #81 Skrevet 20. november 2006 Hun kunne heller tatt det opp med meg personlig, istedet for å ringe politiet. ← Det var tydeligvis det hun forsøkte på, men det gikk jo ikke særlig bra, gjorde det? ....og det at jeg er fra midtøsten har sikkert ingenting med anmeldelsen å gjøre. ← Ja, anmeldelsen er nok et utslag av rasistiske holdninger
Gjest Bellatrix Skrevet 20. november 2006 #82 Skrevet 20. november 2006 Fra Lovdata. § 200. Den som foretar seksuell handling med noen som ikke har samtykket til det, straffes med bøter eller fengsel inntil 1 år.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #83 Skrevet 20. november 2006 Midtøsten ja... Forrundrer meg ikke at en pakkis har sånne holdninger...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #84 Skrevet 20. november 2006 Synd strafferammen er så lav. 1 år for å ødelegge så mye av et annet menneske.
Gjest holbert Skrevet 20. november 2006 #85 Skrevet 20. november 2006 Fra Lovdata. ← Men det er ikke mot hennes vilje når hun legger opp til det selv sier jeg jo. Og hun gjorde aldri fysisk motstand. Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv? Du skulle vært i min situasjon selv...
Yme Skrevet 20. november 2006 #86 Skrevet 20. november 2006 Synd strafferammen er så lav. 1 år for å ødelegge så mye av et annet menneske. ← Reagerte på det, jeg og. Bøter eller 1 års fengsel...
Labomba_83 Skrevet 20. november 2006 #87 Skrevet 20. november 2006 Et spm: Hva gjorde jenta rett etter at dere hadde sex??
Gjest Bellatrix Skrevet 20. november 2006 #88 Skrevet 20. november 2006 Men det er ikke mot hennes vilje når hun legger opp til det selv sier jeg jo. Og hun gjorde aldri fysisk motstand. ← Du sier jo selv at hun ga verbal motstand. Det skal da være nok for å få deg til å forstå at hun ikke vil.
Gjest holbert Skrevet 20. november 2006 #89 Skrevet 20. november 2006 Du sier jo selv at hun ga verbal motstand. Det skal da være nok for å få deg til å forstå at hun ikke vil. ← Ja, bare lev på den du. Norske jenter er ikke lette å forstå....
Gjest Bellatrix Skrevet 20. november 2006 #90 Skrevet 20. november 2006 Ja, bare lev på den du. Norske jenter er ikke lette å forstå.... ← Hvis du ikke skjønner hva "nei" og "jeg vil ikke ha sex" betyr så et det kanskje på tide med et norskkurs?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #93 Skrevet 20. november 2006 Dette her må være kødd. ← Håper det, men jeg tror dessverre ikke slike saker er helt uvanlige heller…
Labomba_83 Skrevet 20. november 2006 #94 Skrevet 20. november 2006 Men det er jo for faen ikke noen grunn til å anmelde. Jeg har (for hundrede gang)ALDRI brukt vold mot henne. Hun kunne heller tatt det opp med meg personlig, istedet for å ringe politiet. ← Fordi om det heter VOLDtekt, så betyr det ikke at du trenger å slå o.l for at det skal kalles voldtekt. Voldtekt er når man har samleie med en annen person og personen ikke samtykker. Man trenger absolutt ikke slå, sparke, bite what ever, for at det skal kalles voldtekt. Hun sa "jeg vil ikke ha sex enda", det burde holde lenge nok. Og hun sa det til og med ganske rett frem. Så det jeg lurer på nå er, hva gjorde hun under akten? Lå hun bare der? Gjorde hun noe mot deg som får deg til å ikke se på dette som en voldtekt? Tok hun del i akten? Gråt hun? Osv
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #95 Skrevet 20. november 2006 Ehmm..... FORUMTROLL??? ← Helt klart. Men skaper engasjement da.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #96 Skrevet 20. november 2006 Fordi om det heter VOLDtekt, så betyr det ikke at du trenger å slå o.l for at det skal kalles voldtekt. Voldtekt er når man har samleie med en annen person og personen ikke samtykker. Man trenger absolutt ikke slå, sparke, bite what ever, for at det skal kalles voldtekt. Hun sa "jeg vil ikke ha sex enda", det burde holde lenge nok. Og hun sa det til og med ganske rett frem. Så det jeg lurer på nå er, hva gjorde hun under akten? Lå hun bare der? Gjorde hun noe mot deg som får deg til å ikke se på dette som en voldtekt? Tok hun del i akten? Gråt hun? Osv ← Det er jo ganske privat, er det ikke? Men å gråte er jo normalt når man er jomfru....
Donnie Darko Skrevet 20. november 2006 #97 Skrevet 20. november 2006 Det er jo ganske privat, er det ikke? Men å gråte er jo normalt når man er jomfru.... ← Og der er var det bekreftet.. Dette er et forumtroll.
Yme Skrevet 20. november 2006 #98 Skrevet 20. november 2006 Og der er var det bekreftet.. Dette er et forumtroll. ← Tror ikke det er samma personen som har lagd det svaret der...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #99 Skrevet 20. november 2006 Tror ikke det er samma personen som har lagd det svaret der... ← Forsøk på en lit dårlig og sarkastisk spøk... Den gikk tydeligvis ikke gjennom.
Gjest Talula Skrevet 20. november 2006 #100 Skrevet 20. november 2006 Dette kan da ikke være alvor. Strafferammen for voldtekt kan forresten være opp til 6 år hvis begått under "særdeles skjerpende omstendigheter", strl. § 200 3.ledd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå