Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2006 #61 Del Skrevet 22. desember 2006 Til slutt er det kanskje gorv SM som må til. Til slutt: Vi flytter grenser hele livet og derfor må vi kunne få sprute der vi aller helst ønsker det, på lik linje som at dere ønsker å prøve noe nytt, ny stilling, setting osv.. Jeg spruter ikke inni dama, så sant det ikke er snakk om barn, de har jeg 2 av så nå er det nok slutt på det...!!! ← Man må ikke noe som helst når det gjelder sex. Bare for å ha det klart. Nå mener jeg som deg at grenser flyttes hele tiden og at sex handler om å gi og få. Jeg er villig til å prøve ut nye ting dersom det er noe partneren tenner på, men jeg må også få si nei dersom det er noe som byr meg i mot. Jeg forventer faktisk at partneren min også sier i fra. Sex skal være lek og nytelse. Ikke følelsen av press og avsky. Hvor de grensene går vet bare hver enkelt. Dersom man selv vil leke og teste grenser og treffer på en partner som synes f.eks. sæd er ekkelt. Ja da vil jeg si at de ikke er rette for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #62 Del Skrevet 22. desember 2006 Man må ikke noe som helst når det gjelder sex. Bare for å ha det klart. Nå mener jeg som deg at grenser flyttes hele tiden og at sex handler om å gi og få. Jeg er villig til å prøve ut nye ting dersom det er noe partneren tenner på, men jeg må også få si nei dersom det er noe som byr meg i mot. Jeg forventer faktisk at partneren min også sier i fra. Sex skal være lek og nytelse. Ikke følelsen av press og avsky. Hvor de grensene går vet bare hver enkelt. Dersom man selv vil leke og teste grenser og treffer på en partner som synes f.eks. sæd er ekkelt. Ja da vil jeg si at de ikke er rette for hverandre. ← Ja, da er vi egentlig enig. Brukte ordet "MÅ få sprute", sorry. Mente burde får sprute.... Sex er lek og morro, grenser flyttes, prøves osv og det må man gjøre i sammen. Uansett så er sprut viktig for meg, uansett hvor dumt det høres ut. Tror at det gjelder mange mannfolk og at jeg ikke er unik!! Men hele poenget mitt er at damer som "sinnajente" ikke har fortstått at finnes 2 parter i sexleken. Alt handler tydligvis bare om å få og det funker bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2006 #63 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja, da er vi egentlig enig. ← Jepp. Vi er nok enige Som kvinne så vil jeg heller ikke ha en partner som er det jeg oppfatter som snerpete og lite aktiv. Lek og lær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå