Gjest Talula Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Nærmer seg advent, og jeg trenger lilla lys til adventstaken. Helst litt lange lys. Er det noen som vet hvor i Oslo sentrum jeg kan få tak i det? Av en eller annen grunn ser det ut til at de fleste steder har røde lys, men sjelden lilla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har kjøpt ganske fine lilla lys på Europris, med gullglitter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 20. november 2006 #3 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Glassmagasinet har mye fine lilla lys. Endret 20. november 2006 av bamsemums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 20. november 2006 #4 Del Skrevet 20. november 2006 Takk takk Skal ta meg en tur og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 20. november 2006 #5 Del Skrevet 20. november 2006 Nille ved Eldorado kino hadde lilla lys i alle fasonger for to uker siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 20. november 2006 #6 Del Skrevet 20. november 2006 så at euroshopper hadde og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2006 #7 Del Skrevet 21. november 2006 LIVING annonserte noen med gullornamenter på i går. Så fine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #8 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg kjøper helt vanlige lilla lys som jeg dekorerer selv jeg...... med voksstrimler og glitter... blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 21. november 2006 #9 Del Skrevet 21. november 2006 Takk for gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. november 2006 #10 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) I tillegg til at det snart er advent, så er lilla på vei inn som en "hot" innredningsfarge, så jeg synes jeg ser flotte lilla lys "overalt". Så bl.a. at de hadde mye lekkert på Steen & Strøm i forrige uke og utvalget er sikkert enda bedre nå. Endret 21. november 2006 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 21. november 2006 #11 Del Skrevet 21. november 2006 Da skal jeg ta meg en titt der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 21. november 2006 #12 Del Skrevet 21. november 2006 ...og sånn siden du alt har fått en drøss med tips, slenger jeg på et til - var akkurat på Byporten, og Kremmerhuset hadde lilla, ganske lange lys til 6 kr stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 22. november 2006 #13 Del Skrevet 22. november 2006 Takk Da kanskje jeg finner noen i år. I fjor fant jeg ingen før langt ut i desember, tror jeg må ha vært veldig uheldig at det var så utplukket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2006 #14 Del Skrevet 22. november 2006 lurt å begynne tidlig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #15 Del Skrevet 22. november 2006 Black design har adventspynt. Det eneste stedet jeg har funnet lilla duker og lys. Flere ulike nyanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. november 2006 #16 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kjøpte en rull med 10 lilla lys på Black Design nå i helga, men det var i Lørenskog. Ikke helt sikker på om det finnes Black Design-butikk i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 23. november 2006 #17 Del Skrevet 23. november 2006 Black Design finnes sikkert et sted i Oslo, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå