Gjest Taxi Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg har en annen tråd her inne ang at jeg føler meg litt deprimert innimellom... Høres sikkert ut som det feiler meg utrolig mye akkurat nå, men det kan være det henger sammen da. Jeg sliter litt om dagen med at jeg mangler energi, og samtidig fryser og fryser. Det er 22 grader inne på jobb, og jeg sitter med strømpebukse, vintersko, ullgenser og vinterjakke og har gåsehud over hele kroppen. jeg er iskald på hendene og nesa. sånn har det vært i 1 mnd nå. jeg fryser konstant sover med ovnene på, fleecepysj og thermodyne og er allikevel kald. begynner å bli så lei av det jeg. vinteren blir jo uutholdelig når man har det sånn. men jeg pleier ikke å være sånn... derfor jeg lurer på om jeg kan mangle noe?? har bestilt time hos lege den 30. noen prøver jeg bør ta? (stoler ikke på at legene får med seg alt...).
Gjest beekeeper Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Pass på at de tar blodprøver for vitaminmangel og ikke minst jernmangel. Det kan høres ut som at du har det. Ellers, spiser du lite? I perioder der jeg har spist lite pga spiseforstyrrelser så har jeg fryst mye og vært mye kald. Håper dette ordner seg for deg!
Gjest Taxi Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Pass på at de tar blodprøver for vitaminmangel og ikke minst jernmangel. Det kan høres ut som at du har det. Ellers, spiser du lite? I perioder der jeg har spist lite pga spiseforstyrrelser så har jeg fryst mye og vært mye kald. Håper dette ordner seg for deg! ← Jeg spiser mye ok, skal passe på de prøvene du nevner.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Er ikke kulde et tegn på lavt stoffskifte?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Er ikke kulde et tegn på lavt stoffskifte? ← Jo, det kan være det, men også tegn på jernmangel, f eks. Ville bedt legen teste thyreose-nivå (nå tror jeg jeg skriver det feil) hvis h*n ikke foreslår det selv, i tillegg til det beekeeper nevner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå