Gå til innhold

Ikke utflod, men SLIM

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går når jeg var på do, så kom det masse slim.. :kvalm:

Jeg sluttet på p-plasteret for en tre uker siden, kan dette være årsaken?

Jeg vet at det kan komme slim fra endetarmen hvis man har diare o.l, men det kom ikke derfra, trust me. Noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at det var ganske gele-aktig..

Skrevet

Utfloden kan være slimete den.

Når kroppen forbereder eggløsning (noe som sånnsett ikke er så uvanlig ettersom du altså har sluttet med hormonell prevensjon) så er utfloden svært lik rå eggehvite 8og dette helles ofte eggløsnmingsslim)

Slimete utflod er slett ikke farlig, og HELT vanlig!

Skrevet

puh.

jeg er veldig nøye med hygienen, vasker med intimsåpe og intimservietter for å unngå utflod, derfor syntes jeg det var så merkelig.

Skrevet

Gratulerer, kroppen holder på å livne til liv igjen etter plasteret :)

Noterer du slikt ned, så vil du med litt flaks se et system i det etter et par måneder, og du får grei oversikt over når mensen kommer og slikt :)

Skrevet
puh.

jeg er veldig nøye med hygienen, vasker med intimsåpe og intimservietter for å unngå utflod, derfor syntes jeg det var så merkelig.

Utflod har man. Det skal man ha. Det skal du ikke "unngå", for det skal du ha. Overdreven vask og bruk av såpe kan erimot skape forstyrrelser i balansen i underlivet ditt, og gi det større problemer...

Skrevet
Gratulerer, kroppen holder på å livne til liv igjen etter plasteret Happy.gif

Noterer du slikt ned, så vil du med litt flaks se et system i det etter et par måneder, og du får grei oversikt over når mensen kommer og slikt Happy.gif

Å! så nå skal jeg ha mensen snart? Herlig å være uten bivirkninger av plasteret :)

Utflod har man. Det skal man ha. Det skal du ikke "unngå", for det skal du ha. Overdreven vask og bruk av såpe kan erimot skape forstyrrelser i balansen i underlivet ditt, og gi det større problemer...

Ja, det vet jeg. Jeg har litt utflod nå også, men i normale mengder. Jeg har vært plaget med mye utflod, men etter jeg har vasket med med intimsåpe så er det blitt bedre. :)

Skrevet
Å! så nå skal jeg ha mensen snart? Herlig å være uten bivirkninger av plasteret :)

Så sant kroppen får til å ha EL så kan du regne med at mensen kommer om rundt 14 dager etter siste dag med slim. :)

Ovusoft.com er for øvrig et greit sted å lese litt på om du har tid og interesse, veldig greit til å holde oversikten over krumspringene kroppen kan ta i perioder ;)

• 5 år senere...
Skrevet

Utfloden kan være slimete den.

Når kroppen forbereder eggløsning (noe som sånnsett ikke er så uvanlig ettersom du altså har sluttet med hormonell prevensjon) så er utfloden svært lik rå eggehvite 8og dette helles ofte eggløsnmingsslim)

Slimete utflod er slett ikke farlig, og HELT vanlig!

Skrevet

er det vanlig at utfloden er slimete i flere uker på rad?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...