Gjest Gjest_Nelle_* Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg er 21 år(jente) og har aldri hatt orgasme....det begynner jo å bli et problem kan du si. Har vært sammen med typen min i over 2 år og når man aldr i har hatt orgasme,så ja...det er et problem. Jeg er fullstendig trygg på han og slapper fullstendig av,men det virker ikke som om jeg er spesielt følsom der nede, alt virker så dødt der faktisk... til og med når jeg er alene,så går det ikke. Brystene mine er heller ikke noe særlig følsomme...det skal jo ikke være sånn?Skal jeg aldri få orgasme?
hardcore Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hvordan stimulerer du/dere deg? Mange jenter får ikke orgasme ved kun penetrering, man må stimulere klitoris i tillegg. Jeg anbefaler en vibrator du kan bruke på klitoris samtidig som dere har vanlig samleie. Evt. samtidig som han fingrer deg. Alene kan du prøve i dusjen med dusjhodet/(skru av hodet om det går) og sett strålen mot klitoris. Du /dere kan også lese om g-punkt, og finne ut hvor de mest følsomme punktene er slik at dere kan konsentrere dere om å stimulere de. Finnes mye bøker og sikkert også skriverier på nett om det. Lykke til! Det er ialelfall viktig at du slapper av og ikke stresser. Da er det vanskelig å få orgasme, uansett om du føler deg trygg elelr ikke. Brystene trenger ikke være så følsomme, det varierer mye fra person til person.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg for min del trur det kommer av at man ikke kjenner sin egen kropp! Dusjen er utrolig effektiv, varmere enn lunket vann med en medium hard stråle burde gjøre susen. Sett strålen rett på klitten,gjerne litt bakfra så du treffer inn i hudfolden som dekker klitten og bare la det stå til Prøv og kjenne på signalene du får fra kroppen din, får du det til må du prøve og "huske/kjenne" signalene, neste gang du har sex leter du etter de rette signalene som gjorde at du fikk det til i dusjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå