Gå til innhold

Vende barn av med melkeflaske i senga.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på når dere sluttet å gi barna deres melkeflaske i senga? Nå tenker jeg på når de legger seg for kvelden.

Vi gir fremdeles barnet (20mnd) vårt en melkeflaske med i senga om kvelden. Det pågår en diskusjon i hjemmet om hvor vidt vi burde kutte ut dette nå...

(jeg vil også bare nevne at vi pusser tennene nøye både morgen og kveld, så ikke vi får pepper for det også...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri gitt melkeflaske på senga, bare hatt en vannflaske liggende i senga om natta. Vi vente ham av med mat (altså pupp) om natta da gutten vår var 8-9 måneder, etter det var det kun vann å få når han våkna om nettene.

Skrevet

Det er fint at dere pusser tenner grundig, men det er uansett ikke bra for tennene at de ikke er "nypusset" når ungen skal sove hele natta...

I en alder av 20 mnd ville jeg for lengst ha fjernet melkeflaska... Snuppa mi har akkurat fylt året, og det hender hun får ei flaske melk om kvelden, men ikke alltid. Mat om natta har hun ikke fått siden hun var 2 mnd.

Nei, dropp flaska og tenk på tennene! (selvom du sa du ikke ville ha pepper for det...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...