Gå til innhold

Penis lukter vondt

Fremhevede innlegg

Gjest utlogget nå
Skrevet

Er litt pinlig å spørre om...

Min kjære sitt utstyr har luktet litt vondt innimellom, selv om han er renslig.

For noen uker siden ble han tørr på "utstyret" i vinterkulden og huden sprakk litt på den og han fikk salve av legen. Legen sa at det ikke var noe spesielt, men det kunne være eksem etter sepe eller lignende.

Det rare er at utstyret hans lukter vondt selv rett etter dusjing og hvor jeg har vasket utstyret.... så jeg vet jo at det er godt vasket. :forvirret:

Det samme skjedde i dag også, og vi skjønner ingenting. :sjenert:

Jeg har hørt før at når forhuden dekker hele hodet, så kan det bli litt innestengt og lukte litt, men jeg kan ikke skjønne at det lukter rett etter dusjing.

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp? Jeg aner ikke jeg, men han burde komme seg til lege, for en ren penis skal ikke lukte vondt.

Skrevet (endret)

Sopp? Prøv å smøre den inn med canesten. Høres veldig slik ut.

edit:ikke clamydia men canesten :ler:

Endret av jack
Skrevet
Sopp? Prøv å smøre den inn ed clamydia. Høres veldig slik ut.

:ler: Ja da blir det nok bra!

Skrevet
:ler: Ja da blir det nok bra!

:ler:

Slik går det ofte når men burde være i seng.

Skrevet
Sopp? Jeg aner ikke jeg, men han burde komme seg til lege, for en ren penis skal ikke lukte vondt.

han har vært hos legen som gav ham to salver, bla canesten. Men legen sa at det ikke var sopp...

Skrevet
han har vært hos legen som gav ham to salver, bla canesten. Men legen sa at det ikke var sopp...

Da må han nesten gå tilbake å si at salvene ikke hjelper. Skjønner at dette ikke er morsomt, men det er jo tydelig at noe ikke er som det skal være. Lykke til!

Skrevet

Spiser han noe som kan gi vond lukt? Merker det på samboeren når han har spist mye løk ol.

Skrevet

Kanskje han reagerer på såpa dere bruker? Prøv en intimvasksåpe med ph som er tilpasset huden, eks. Dr Greve. Se om det blir bedre da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...