Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger noen tips om hvor jeg finner tak i puppeteip etc...?

Skal ha på meg tubetopp neste helg og trenger noe som løfter puppene. Har ikke sett noe liknende hverken på H&M eller cubus.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

H&M har ihvertfall på nett

Eller så kan du jo bestille noe fra Unbra.no

Endret av StineMa
Skrevet

Noen som har prøvd Unbra? Sitter den bra/løfter den puppestellet?

Skrevet

Jeg bruker alltid hollywoodtape, men den løfter ikke...

Skrevet

Eller så kan du jo bestille noe fra  Unbra.no

Den er sikkert fin til jenter med små til medium pupper. Hvordan den sitter på oss med litt store hengepuppertør jeg ikke tenke på engang. :lol:

Skrevet

oj denne var litt interessant for meg og julekjolen min... (har en tråd inne om det). Noen som har prøvd den eller? den var litt dyr, men er kanskje verdt det. Man bør vel bestille den som heter advanced da, hvis man vil ha litt kløft?

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Den er sikkert fin til jenter med små til medium pupper. Hvordan den sitter på oss med litt store hengepuppertør jeg ikke tenke på engang.  :lol:

Stod ingenting om hvilken str. du var, så det var bare et generelt tips :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Men er det noen som har erfaring med brystteipen på H&M? (var jo billig og lett tilgjengelig)

Skrevet

Jeg bruker sånn vanlig sølv teip, vet ikke hva det heter, men den sånn ordentlig tjukk og holdbar. Funker som fy, men litt vond å få av dagen etter

Skrevet

Om puppene ikke er veldig store, er det billigste - og enkleste - vanlig sportstape. Dog ikke spesielt sexy... ;o) :ler:

Skrevet

Eller hva med en stroppeløs bh? En sånn her balconette-sak, som likevel sitter godt, og som er designet for å være uten stropper. har en veldig god en som jegkjøpte på lindex i sin tid. Evt. noe som går over i korsett, bør vel sitte enda bedre (tenker på for de med littstørre pupper!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...