Gjest hannemor Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 hei. har noen av dere noen gode råd til meg for å få sterkere sjedemuskulatur? jeg har slike "gullkuler" som jeg har kjøpt på kondomeriet. hvis jeg putter disse langt nok inn (3-4 cm)klarer jeg å holde på dem,men ikke hvis de er rett innenfor åpningen..med en finger kjenner jeg at det strammer,så jeg er ikke heelt borte..men det er så rart det der,for med kulene og en finger klarer jeg å klemme litt,men når mannen min er inne i meg(han er ganske stor) føler jeg at jeg ikke klarer det..er det fordi jeg ikke er godt nok trent? finnes det noen andre hjelpemidler ? og til sist..når jeg driver å klemmer strammer jeg automatisk magemusklene..er det normalt? vil bli kjempe, kjempe glad for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Enig, når gutten er i meg er det vanskeligere å klemme! Kanskje det er vanskeligere jo større han er.... ?? Kan stramme skjedemusklene og ha magen helt i ro jeg, så det er i alle fall ikke umulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #3 Del Skrevet 4. februar 2003 Skjedemusklene strammer du med å gjøre den muskelsammentrekningen som du gjør når du tisser, og skal skvette ut de siste dråpene... ...eller når du holder deg for å tisse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 7. februar 2003 #4 Del Skrevet 7. februar 2003 Grunnen til at det er vanskelig(ere) å stramme mens en penis er inni i forhold til en finger, er at du da trenger sterkere muskler. Men en finger i, så er som regel muskel avslappet og i naturlig stand. Da er den lett å kontrollere. For når et større objekt er inni, så er muskelen strekt, så du trenger større kraft for å stremme muskelen. Utenom de kulene du har, så er det gamle trikset som sistnevnte sier. Men tren ikke bare ved urinering, tren også ved avføring. Stopp urinering/avføring en tre ganger mens du gjør det. Ikke bare stopp kort, gjerne hold en stund, for så å fortsette... Tren til du ikke har overhodet noen slags problem med å styre. Både å stoppe, holde og å begynne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå