Gjest nalle-maja Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Jeg tror jeg må ha røntgenundersøkelse, skal trolig til legen i morgen. Når er det vanlig at røntgen blir tatt da? Samme dag, neste dag, om en uke... Det er ikke noe kritisk.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 i løpet av 1-3 uker som regel.. det kommer helt an på køen. Er det ikke kritisk så blir du satt på venteliste.. Jeg har ventet både 1 uke og 3 uker på røntgen..
Gjest Skya Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Er det ikke øyeblikkelig hjelp, så kan det ta flere uker.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 i løpet av 1-3 uker som regel.. det kommer helt an på køen. Er det ikke kritisk så blir du satt på venteliste.. Jeg har ventet både 1 uke og 3 uker på røntgen.. ← og glemte: på noen røntgenundersøkelser kreves det at du har eller har hatt mensen siste dagen. Pga strålingsfaren for et evt foster. I dette tilfelle får du time, når du har mensen.
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Spørs litt på om det er private klinikker du kan gjøre det på. Da går det fort. Sykehus tar lengre tid.
Gjest nalle-maja Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Så lenge ja Har vondt i et av de beina som leder til en tå, vet ikke hva som står på. Håpet egentlig at jeg bare hadde slått meg, men det går ikke bort (2 uker). Vondt med ankelen, kan ikke vri foten så langt til høyre. Noen dager er det bedre... Kanskje vente noen uker til før lege?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Så lenge ja Har vondt i et av de beina som leder til en tå, vet ikke hva som står på. Håpet egentlig at jeg bare hadde slått meg, men det går ikke bort (2 uker). Vondt med ankelen, kan ikke vri foten så langt til høyre. Noen dager er det bedre... Kanskje vente noen uker til før lege? ← Har du hatt vondt i foten i 2 uker så bør du absolutt bestille time hos legen.
Gjest nalle-maja Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Du har sikkert rett, gjest... Får bestille time i morgen Liker ikke å gå til legen for småting
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Er da ingen småting det der. Legene er jo der for en grunn. Virker ikke det ene hjulet på bilen din tar du den vel med på verksted?
Gjest nalle-maja Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Virker ikke det ene hjulet på bilen din tar du den vel med på verksted? ← Nei, venter og ser om det går over av seg selv Joda, det er sant det. Bestiller i morgen den dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå