Gå til innhold

Dåpsartikler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal arrangerer dåp og lurer på om vi skal ha plasttallerken for å gjøre det litt enkelt. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i flotte plasttallerken med flotte dåpsmotiver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Vi skal arrangerer dåp og lurer på om vi skal ha plasttallerken for å gjøre det litt enkelt.  Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i flotte plasttallerken med flotte dåpsmotiver?

? om du ike skal a hundre gjester, så er det fort å vaske opp.

Skrevet

Nå var det vel ikke mengden av oppvask hun spurte om? Ellers ville jeg personlig aldri valgt papp til en så høytidelig anledning. Men det lurte du heller ikke på.

Jeg har ikke sett med dåpsmotiver på, så jeg tror jeg skulle funnet en velassortert btuikk hvor de har litt utvalg i mer nøytrale motover. Binders, div. bokhandlere etc. Da kan du kanksje finne noen med sølvkant, blå el. Husk bare på kvaliteten. Nå vet ikke jeg menyen din, men husk at plastbelagte er best egnet. Bare papp blir lett oppløst og det smaker ikke godt. HVis du tenker de skal bæres med mat på, fx buffet, så må de være litt store og ikke minst tykke/stive.

Skrevet

Og for å påpeke at siste gjezt også bommer litt, hun snakka om PLAST, ikke PAPP :)

Men jeg har nok heller ikke sett plasttallerkner med dåpsmotiv, men det er kanskje fordi jeg aldri har lett etter det da...

Skrevet

Kjør i vei med plasttallerkener i dåpen!

Om du velger ensfargede (blå, hvite)er det veldig enkelt å finne pene sevietter og annet stash som man kan pynte opp med.

Var i en dåp med 30 gjester som skulle ha koldtbordmat, kaffe og kaker. Synes at det var helt genialt med plast. Hvem har ikke nok å gjøre på en slik dag at man ikke blir helt utkjørt. Så hvorfor da møte hele benken full av oppvask etterpå? Jeg syntes at dåpen var like koselig, begivenhetsrik og høytidelig allikevel.

Men så har jeg aldri vært så "på-død-og-liv"og "hva-naboen-sier" styrt ved slike anledninger ;) For meg er det litt viktigere at alle (også vertskapet) har litt overskudd til å faktisk trives på den store dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...