Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #21 Skrevet 19. november 2006 Gjør meg frisk! Jeg er svært åpen for språkdiskusjon. Gi meg et argument! ← et argument? Jeg trenger ikke argumentere, det holder i massevis å si som jeg sa: Det heter ikke "fakete". Korrekt bøyning er "fake". Sånn. Det er faktisk ingenting å diskutere, all den tid jeg faktisk sitter med fasiten. Det var bare et forsøk på å hjelpe deg, kjære vene...
Gjest Meep Skrevet 19. november 2006 #22 Skrevet 19. november 2006 Veldig hvor oppsatt folk har blitt på puppene til Victoria Beckham? Men når det er sagt, så lignet hatten på en ufo. ← Det passer jo bra i et scientologbryllup:-) ←
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2006 #23 Skrevet 19. november 2006 Jeg har syntes at Victoria har kledt seg fint, men den kjolen var ikke helt heldig. Jennifer Lopez var mye flottere.
Gjest graceland Skrevet 19. november 2006 #24 Skrevet 19. november 2006 Jeg synes Victoria er kul, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #25 Skrevet 19. november 2006 Hei jenter da er det vel best å få en kommentar fra en mann; Victoria er kjempe sexy!
Gjest Saramia Skrevet 19. november 2006 #26 Skrevet 19. november 2006 Kjolen var grusom, hatten ennå verre. Kjolen ser ut som den er for liten, og puppene opp sånn var ikke pent. SKrekk og gru!!!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 19. november 2006 #27 Skrevet 19. november 2006 et argument? Jeg trenger ikke argumentere, det holder i massevis å si som jeg sa: Det heter ikke "fakete". Korrekt bøyning er "fake". Sånn. Det er faktisk ingenting å diskutere, all den tid jeg faktisk sitter med fasiten. Det var bare et forsøk på å hjelpe deg, kjære vene... ← Fres. Jeg var åpen for diskusjon helt til du lo av meg og kjære vene't meg flere ganger. Sitter du i Språkrådet siden du sitter med fasiten, eller? "Fakete" er langt fra korrekt norsk, men en bøyningsform er det vel heller ikke, vennen?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #28 Skrevet 19. november 2006 Fres. Jeg var åpen for diskusjon helt til du lo av meg og kjære vene't meg flere ganger. Sitter du i Språkrådet siden du sitter med fasiten, eller? "Fakete" er langt fra korrekt norsk, men en bøyningsform er det vel heller ikke, vennen? ← Det har du helt rett i, kjære. Like fullt er det riktig som jeg skrev: Fakete er et ord som inntil nå ikke har eksistert. Så la meg heller være vennlig, som et plaster på såret: Du sier ikke nødvendigvis noe galt, bare noe...eh....nytt
Fashion.Faux.Pas Skrevet 19. november 2006 #29 Skrevet 19. november 2006 Jeg syns ikke svarte kjoler passer seg i bryllup. ← Synes det var merkelig at hun valgte sort. Er ikke det et skikkelig nono?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #30 Skrevet 20. november 2006 Hvem er det som leier bruden inn? Han så skikkelig skummel ut. Må innrømme at jeg ikke kjenner igjen noen av kjendisene, jeg. Lenge siden jeg har lest Se og Hør. Eller vært på kino for den saks skyld.
Gjest niomi Skrevet 20. november 2006 #31 Skrevet 20. november 2006 Hvem er det som leier bruden inn? Han så skikkelig skummel ut. Må innrømme at jeg ikke kjenner igjen noen av kjendisene, jeg. Lenge siden jeg har lest Se og Hør. Eller vært på kino for den saks skyld. ← Brudens far, visstnok.
Karamba Skrevet 20. november 2006 #32 Skrevet 20. november 2006 Enig i det mange av de andre har sagt; ikke fint når puppene er presset opp slik, og det er de som regel alltid. Og hun er for tynn!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #33 Skrevet 20. november 2006 Jeg synes antrekket hennes er ordentlig fint, jeg. Det er synd at hun til en hver tid må fremheve puppene, som hun har blitt for tynn til å "bære". Jeg tor vel egentlig også at jeg synes synd på Victoria, selv om hun har lagt sitt eget rede. Det bestandig harseleres med vekten hennes, men kan jeg ikke tro hun "frivillig" er så tynn som hun er. Hun er nødt til å ha en psykisk lidelse eller hang-up som hun ikke klarer å komme ut av. Det slår meg alltid at hun ALDRI ser genuint glad ut og at alt er en opptreden. En slik tilværelse ville tatt knekken på meg etter en måned, så jeg kan bare forestille meg hvor forrykt verdensforestillingen deres må ha blitt. Nå tror jeg vel heller ikke at David og Victoria Beckham er verdens smarteste mennesker, men den boblen de lever i, gjør noe med en.
Drua Skrevet 20. november 2006 #34 Skrevet 20. november 2006 http://www.girlfriend.no/news/se_hun_smiler/
Karamba Skrevet 20. november 2006 #35 Skrevet 20. november 2006 http://www.girlfriend.no/news/se_hun_smiler/ ← Så snålt!
Drua Skrevet 20. november 2006 #36 Skrevet 20. november 2006 Så snålt! ← på den videoen er hun jo både søt og morsom, men på røde-løper bilder ser hun ut som en icequeen.
Gjest niomi Skrevet 20. november 2006 #37 Skrevet 20. november 2006 på den videoen er hun jo både søt og morsom, men på røde-løper bilder ser hun ut som en icequeen. ← Så fantastisk!
Little sister Skrevet 20. november 2006 #38 Skrevet 20. november 2006 Hatten så ut som en parabol-antenne Noen som har sett bilder av bruden?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #39 Skrevet 20. november 2006 Det må da være ekkelt å få puppene skviset på denne måten, jeg tror jeg hadde fått pusteproblemer hvis jeg hadde skviset mine sånn. Ellers hadde jeg ingen store motforestillinger mot antrekket.
monja Skrevet 20. november 2006 #40 Skrevet 20. november 2006 Hatten så ut som en parabol-antenne Noen som har sett bilder av bruden? ← Nydelig brud. http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/48/..._1164016165.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå