Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva synes dere? Synes ikke hun var helt heldig med puppene her, men kjolen var forsåvidt fin. Ikke det ultimate bryllupsantekket, kanskje?
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes ikke hun var helt heldig med puppene her

Er hun egentlig noen gang heldig med puppene? :ler:

Synes kjolen var fin jeg, men jeg ville nok valgt noe annet i et bryllup ja.

Skrevet (endret)

Kul kjole, forferdelige "pupper". VEKK med de muggene der. :grine:

Og jo... hatten er ikke helt min stil heller. :ler:

Endret av Snasen C
Skrevet

Likte både kjolen og hatten, men å presse kjøpepuppene opp slik hun har gjort er IKKE pent

Gjest graceland
Skrevet

Veldig hvor oppsatt folk har blitt på puppene til Victoria Beckham? Men når det er sagt, så lignet hatten på en ufo.

Gjest Catwoman
Skrevet

Kjolen var flott. Hatten så litt malplassert ut... og puppene var trøkt litt for langt opp.

Skrevet

Ikke pent. Kjolen ser ut som den er i bomullstretch, og passer vel bedre på fotballkamp enn i bryllup.

Ellers var den altfor stram over brystet og hatten slår det meste de kongelige finner på, men frsåvidt en artig greie.

Katie var nyyydelig...

Skrevet
Veldig hvor oppsatt folk har blitt på puppene til Victoria Beckham? Men når det er sagt, så lignet hatten på en ufo.

Da er vel du "oppsatt på" hatten da, siden du kommenterer den?

Skrevet

Viktoria klarer virkelig å kle seg "tøsete" til enhver anledning. Hun ser ut som en luksus prostituert jo! :eeeh:

Og hatten.. Heeelt feil!

Skrevet

Det eneste jeg i det hele tatt kunne vurdert å ta på meg av det der er skoene. Og det hadde jeg bare vurdert. Ikke vellykket i det hele tatt.

Enig i at Katie var nydelig. Men det er hun forsåvidt alltid. Hun er en av de som nesten er umulig å gjøre stygg.

Skrevet (endret)
Det eneste jeg i det hele tatt kunne vurdert å ta på meg av det der er skoene. Og det hadde jeg bare vurdert. Ikke vellykket i det hele tatt.

Enig i at Katie var nydelig. Men det er hun forsåvidt alltid. Hun er en av de som nesten er umulig å gjøre stygg.

Skoene ser jo forsåvidt for store ut også. Man ser det tydelig på hælene. Sko som kjipper er ekkelt, så de kan vel ikke være noe særlig å gå med..

Endret av Rexina
Skrevet

Jeg syns ikke svarte kjoler passer seg i bryllup.

Skrevet
Jeg syns ikke svarte kjoler passer seg i bryllup.

Det spørs veldig synes jeg. Hvis den er helsvart så er det ikke noe særlig, men hvis den for eks er svart med rosa/rød/gull-detaljer er dte noe annet.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Uff, jeg blir bare trist når jeg ser Victoria Beckham. Hun ser både syk, malplassert og fakete ut. Synes ikke det antrekket var all verden, enig i at kjolen så litt bomullsaktig ut. Men hun lykkes klart med å få fokus på puppene...

Skrevet

Jennifer Lopez var flott da, og bruden så fantastisk ut :)

Skrevet
Men når det er sagt, så lignet hatten på en ufo.

Det passer jo bra i et scientologbryllup:-)

Skrevet
Uff, jeg blir bare trist når jeg ser Victoria Beckham. Hun ser både syk, malplassert og fakete ut. Synes ikke det antrekket var all verden, enig i at kjolen så litt bomullsaktig ut. Men hun lykkes klart med å få fokus på puppene...

kjære deg. det heter ikke fakete men fake

Gjest Anorexia
Skrevet

Er det ingen av dere som legger merke til alle benene som stikker ut? Krageben og diverse andre ben står sykelig ut fra kroppen, se lårene hennes: De er kjempetynne, det samme med armene. Denne jenta er jaggu ikke frisk!

Gjest Hedda Gabler
Skrevet (endret)
kjære deg. det heter ikke fakete men fake

Jeg er svært åpen for språkdiskusjon. :) Gi meg et argument!

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...