Mistyen Skrevet 3. februar 2003 #1 Del Skrevet 3. februar 2003 ...vil jeg bli en binne (hunnbjørn) Gode grunner følger ; 1.Hvis du er bjørn, kan du sove hele vinteren. Du gjør ingenting i 6 måneder. Det kan jeg leve med. 2.Før du går i hi, må du spise til du ruller rundt. Jeg kan leve med det også. 3.Hvis du er en bjørn, føder du to barn (som er like store som en valnøtt) mens du sover. Når du våkner opp er de halvvoksne, søte, myke unger. Det kan jeg leve med. 4.Hvis du er en mamma bjørn, vet alle at du mener alvor. Du klapser til alle som plager ungene dine. Hvis ungene dine ikke oppfører seg, klapser du til dem også. Jeg kan leve med det også. 5.Hvis du er en bjørn, FORVENTER din make at du knurrer når du våkner. Han FORVENTER også at du har hårete legger, dårlig ånde og overflødig kroppsfett. Jepp!!! Jeg vil bli en bjørn , jeg )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. februar 2003 #2 Del Skrevet 3. februar 2003 Oh, høres gøy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbzy Skrevet 3. februar 2003 #3 Del Skrevet 3. februar 2003 Hiver meg med på den, jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2003 #4 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg vil også bli bjørn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 5. februar 2003 #5 Del Skrevet 5. februar 2003 Wow! Jeg vil bli bjørn jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. februar 2003 #6 Del Skrevet 5. februar 2003 Jøss... dette skulle Bjørn, kompisen min sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 5. februar 2003 #7 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg og vil bli en bjørn Må jeg søke om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 6. februar 2003 #8 Del Skrevet 6. februar 2003 Bli så mange bjørner dere vil, men husk å holde dere langt unna ethvert sted befolket med bevæpnede bønder. PANG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 6. februar 2003 #9 Del Skrevet 6. februar 2003 det hadde kanskje vært noe for lille meg også......... vil gjerne gå i hi 6 mnd og bare soooooove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundjevelen Skrevet 6. februar 2003 #10 Del Skrevet 6. februar 2003 he he , den var jammen god, du ! Høres hærlig ut, og så mange ting man slipper å gjøre........ Og så kan man leve lykkelig uvitende om at man er til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 7. februar 2003 #11 Del Skrevet 7. februar 2003 ........ (måtte bare le høyt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå