Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Gikk på p-piller i ca 7 år før jeg sluttet på de. Jeg hadde da helt normal mens. Da jeg sluttet fikk jeg etter en tid brun og klumpete mens, og blødde mye mindre enn tidligere. Har vært til utredning hos legen og sjekket hormoner, kjønnssykdommer og tatt innvendig ultralyd for å undersøke om jeg hadde PCO. Alle prøvene var normale. Har nå begynt på p-piller igjen, og det er fortsatt det samme. Er dette en naturlig forandring i kroppen? Er det normalt å ha helt brun mens som er klumpete? Skal tilbake til legen, men jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor ettersom prøvene er normale. Noen som har tips til hvilke prøver jeg bør be om at tas? Kan dette føre til at jeg blir steril? Hjelp!
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 At det er klumper i blodet er helt normalt. Mot slutten av menstruasjonen blir min blødning også brunfarget, og det er ikke noe galt med meg. Jeg tviler på at det er noe galt med deg, og hvis det var det ville nok legen din ha funnet det ut i og med at du er under grundig utredning allerede. Men hvis du er veldig bekymret er det jo ikke noe i veien for at du kan snakke med legen din om dette også.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Takk for svar. Det kom kanskje ikke tydelig nok frem at jeg bare har brune klumper. Ikke noe friskt blod i det hele tatt.
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg tror alikevel ikke det er noe galt med deg, men snakk med legen din om dette du, det er ikke noe særlig å gå rundt og bekymre seg.
mee mee Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 er ikke brunt blod bare gammelt blod som har ligget en stund? pleier å få det i perioder og..
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Jeg hadde dette de 8-10 første menstruasjonene etter pilleslutt selv. Siden jeg hadde langt mellomrom i starten (4-5 måneder) så gikk jeg slik i ca 2 år. Har i ettertid lest meg frem til at det antakeligvis var at livmorslimhinnen var så utslitt av p-pillene at den ikke klarte danne noe særlig feste til egg. Gikk aldri til lege med det, men det ordnet seg heldigvis til slutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå