Gjest Donna Skrevet 3. februar 2003 #1 Del Skrevet 3. februar 2003 Så på popstars i kveld - og der var det en som sang en nydelig sang ...husker bare refrenget og det var enkelt ...bestod stort sett av strofen "with or without you, with or without you ....."mannlig sanger ... Har prøvd på google - men fikk bare opp noen eminem tekster og det er definitivt ikke ham som synger denne ..*ler*..mer noe boyband aktig eller i allefall i samme gaten *ler*...men nydelig melodi ... Så kan noen hjelpe meg?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. februar 2003 #2 Del Skrevet 3. februar 2003 :oops: Tror jeg skrev feil da jeg søkte ..nå har jeg funneten sang som heter det med U2 - skal laste den ned og se om det er riktig sang - håper det *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2003 #3 Del Skrevet 3. februar 2003 det er nok u2 ...høres hvertfall ut som den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. februar 2003 #4 Del Skrevet 3. februar 2003 Ja, det er nok U2 sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. februar 2003 #5 Del Skrevet 3. februar 2003 jepp det var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 4. februar 2003 #6 Del Skrevet 4. februar 2003 er det virkelig å ikke ha hört den för?.. (til og med vennene mine som ikke liker U2 kan denne utenatt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. februar 2003 #7 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe Ragnalina ...jeg har hørt den før .....men er ikke så flink å huske tittler da ..eller hvem som synger .... den er fin . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 4. februar 2003 #8 Del Skrevet 4. februar 2003 Stemmen til Bono og gitaren til The Edge - en uslåelig kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 6. februar 2003 #9 Del Skrevet 6. februar 2003 Vet ikke om alle her inne har DVD-spiller. Hvis ikke, løp og kjøp! Det finnes VELDIG mye bra musikk der! Den siste "Tour'en" til U2 kan du kjøpe, og den er helt rå! En annen dvd med dem som er minst like rå er en litt eldre en: "Rattle & Hum". Den versjonen av "Sunday Bloody Sunday" er den beste som finnes!!!!! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå