Gjest Shoreh Skrevet 19. november 2006 #21 Del Skrevet 19. november 2006 Hovedinnlegger sier han han/hun begynte å se tilbe Satan ved å se på South Park og folk skjønner fremdeles ikke at dette bare er tull og svarer skikkelig seriøst? Ha ha ha!! Tullinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 19. november 2006 #22 Del Skrevet 19. november 2006 Satan sitter og surfer KG? Ulva35 hvordan vet du dette? Er du en muldvarp? Forklar deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #23 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg kan vel være venn med satan og sitte på KG? Eller kan jeg ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 19. november 2006 #24 Del Skrevet 19. november 2006 Nå er vel ikke du satan selv da, er du? For jeg mente at satan sitter og leser på kg, det er jo det ulva sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #25 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg føler at dere ikke tar meg seriøst. Jeg elsker satan, og jeg vet at hvis han hadde vært på jorda så hadde han vært mr.perfect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. november 2006 #26 Del Skrevet 19. november 2006 Satan sitter og surfer KG? Ulva35 hvordan vet du dette? Er du en muldvarp? Forklar deg! ← Ja jeg veit ikke om jeg skal le eller grine Men altså: Jeg tror(og det er jeg som tror det, andre må mene og tro det de vil) at det onde er overalt og prøver å få mennesker over på sin side. At Satan bokstavelig talt surfer på kG er vel ikke sikkert. Men at mange av hans tilhengere er her, ja det er jeg sikker på. Akkurat som tilhengere av det gode er her. Og det er jeg iallefall helt overbevist om at det gode er i flertall, overalt. Trude Trompet: Det er litt vanskelig å ta deg seriøst. Har lest andre innelgg av deg også. Morsomme, men jeg er som han på posten: Skeptisk Hvis du tror at Saten er Mr. Perfect, så er mange av hans disipler tilgjengelig mange plasser. Jeg foretrekker flotte, sexy, snille og herlige menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #27 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg føler at dere ikke tar meg seriøst. Jeg elsker satan, og jeg vet at hvis han hadde vært på jorda så hadde han vært mr.perfect ← Det føler du helt rett i. Jeg føler at du endelig får den oppmerksomhet du i alle barndommens år har lengtet så veldig etter. Så flott at slike tiltak finnes, slik at folk som deg endelig blir sett :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #28 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg fikk ikke mye oppmerksom nei. Men nå har jeg funnet ut hvem jeg er og hvem jeg elsker og det er satan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest big bang Skrevet 19. november 2006 #29 Del Skrevet 19. november 2006 Tilber satan, Er det galt? Svar. Tja, noen liker moren, andre liker datteren, men i ditt forhold er det vel at du liker sønnen, for Satan er jo sønnen til Gud. Stå på! Snart får du "skjorte, med knyting bak". mvh big bang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #30 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg er ikke satanist! Jeg er bare en som elsker satan og jeg vet han han er den for meg ← Og her ble du avslørt som Trådstarter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 20. november 2006 #31 Del Skrevet 20. november 2006 *Hvorfor er det så fanatsik galt å tilbe satan/å være satanist??? Og hvem i all verden er det om har sagt at Satan er ond og ikke gud??? Hva i all verden er det gud har liksom gjort så vodt for denne verden? han han noen gang stoppet ondskap, krig, hat, HOMOFILI, eller andre som kristne kaller syndere??? Og hva har Satan gjort som er så ille? Og hva med det som kristne kaller nestekjærlighet? *Hvorfor kan ikke en som tilber satan eller er satanist være seriøs? eller være følsom? Man MÅ ikke være kald for å tilbe satan.... (husk at satan bor i helvete, og der er det sååå varmt) Jeg syns det er tåplig å dømme satanister, og være så negative mot dem, når det finnes andre religioner som er mye verre, og husk at alle religioner starter alltid bråk... IKKE DØMM FØR MAN KJENNER DEN DE SNAKKER MED/OM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 20. november 2006 #32 Del Skrevet 20. november 2006 Hovedinnlegger sier han han/hun begynte å se tilbe Satan ved å se på South Park og folk skjønner fremdeles ikke at dette bare er tull og svarer skikkelig seriøst? ← Religiøse oppvåkninger har da skjedd i merkeligere situasjoner enn det. Og generelt sett synes jeg det er verre å svare useriøst på ett spørsmål som var ment seriøs, enn omvendt, så jeg ser ikke helt hva som er så morsomt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 20. november 2006 #33 Del Skrevet 20. november 2006 Det blir jo det samme som at vi som ikke er kristne sitte å le av de som er kristne, og de på de som absolutt IKKE seriøse og bare mer komisk enn noe annet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 21. november 2006 #34 Del Skrevet 21. november 2006 Hvorfor bry seg om andres meninger så lenge du har det godt med din tro? Det er vel slik at troen er vår egen uavhengig av hva andre mener. Virker på meg som om du er usikker i troen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 24. november 2006 #35 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Vet ikke hvor seriøs du er, men hvis du nå virkelig er satanist burde du vite at "ingen Satan uten Gud" ← Tja, det er din tolkning av det, ut i fra at bibel skisserer det slik. Noen andre må da få lov å mene at bibelen ikke er sann, og at satan eksisterer og at gud ikke gjør det. Personlig har jeg ikke tro på noen av de, men ut i fra beretningene om sikkelsene synes jeg satan virker mest sympatisk av de to. Gud synes jeg bare virker som en slesk, arrogant, aggresiv, diktaturisk og homofobisk jævel egentlig. Dermed blir det litt selvmotsigende det du sier. At du velger å tilbe det onde framfor det gode får stå for din regning, men hadde vært interessant å høre begrunnelsen din for det. ← Igjen, bibel skisserer satan som ond. Det er ikke sikkert trådstarter mener så er tilfellet, og uansett om så er tilfellet må h*n da fritt få dyrke det så lenge han ikke utfører handlinger som er i strid med norsk lov. Hovedinnlegger sier han han/hun begynte å se tilbe Satan ved å se på South Park og folk skjønner fremdeles ikke at dette bare er tull og svarer skikkelig seriøst? Ha ha ha!! Tullinger! ← Når noen spør hva jeg mener så svarer jeg. I forhold til mitt utgangspunkt vil jeg hevde at South Park er betraktelig mere virkelighetsnær og relevant enn blind tro bygget på eldgamle historier, som sannsynligvis er "revidert" mange ganger gjennom forskjellig politisk klima. At noen kan finne sitt "kall" gjennom South Park er ikke mer oppsiktsvekkende enn at noen kan gjøre det ved å lese bibelen egentlig. Det som fasinerer meg mest er menneskets trang til å følge andre i stedet for å tenke selv. Kanskje vi bare er en flokk med godtroende sauer (som i lignelsen med gjeteren og sauene) ? Dette fenomenet lar seg selvfølgelig utnytte både komersielt og politisk, og her mener jeg kirken har gjort en fenomenal jobb. Jeg beunderer deres evner innenfor forretningsteft, rettferdiggjøring av meningsdiktatur, manipulering/passifisering av individet og brutalitet. Jeg skulle ønske at jeg selv hadde disse kvalitetene. At flere sikkert vil mene at å be til satan er ondt, sier sitt egentlig. Samme handlig som kristne lovpriser, men en annen "gud". Fantastisk merkevarebygging og monopoliseringsjobb. Kristendommen må være tidenes mest vellykket pyramidespill/nettverkssalg Endret 24. november 2006 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 27. november 2006 #36 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg pleier å snakke til satan hver kveld før jeg legger meg. På lik linje nest som kriste ber til gud. Men når jeg åpner meg for folk så tar de avstand. Hva er det som er galt med det? Jeg har mer tro på satan enn gud, og jeg mener at han er med meg hele tiden. Jeg har snakket med han siden jeg var liten og jeg føler noen ganger at jeg elsker han på en måte. Hvorfor kan ikke folk skjønne dette? At jeg elsker satan ikke gud. ← Det er vanlig å tenke som så at Satan representerer ondskap og ivrer etter at vi skal gjøre onde og vonde ting. Hvis du med Satan mener noe slikt, da vil jeg umiddelbart si at det er moralsk forkastelig å drive med det du gjør. Hvis du med Satan mener noe annet, da vil jeg si at det umiddelbart er forkastelig å bruke ordet Satan om det du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 27. november 2006 #37 Del Skrevet 27. november 2006 Hovedinnlegger sier han han/hun begynte å se tilbe Satan ved å se på South Park og folk skjønner fremdeles ikke at dette bare er tull og svarer skikkelig seriøst? Ha ha ha!! Tullinger! ← Folk har blitt troende etter å ha fått flis i fingeren også. Hvorfor skulle South Park være et tungtveiende argument? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shoreh Skrevet 29. november 2006 #38 Del Skrevet 29. november 2006 Folk har blitt troende etter å ha fått flis i fingeren også. Hvorfor skulle South Park være et tungtveiende argument? ← Pastor Knut, smekken din er åpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. november 2006 #39 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg føler at dere ikke tar meg seriøst. Jeg elsker satan, og jeg vet at hvis han hadde vært på jorda så hadde han vært mr.perfect ← Er du nå sikker på at han hadde vært så perfekt for deg visst han var på jorden? For tror du på den Satan som er fremstilt i South Park må du huske at han er homo og du mest sansynlig ikke har sjans. Beklager å måtte skuffe deg men jeg ville nok funnet meg en annen å tilbe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shoreh Skrevet 29. november 2006 #40 Del Skrevet 29. november 2006 Her er noen facts: South Parks "Satan" er homofil og har et av/på forhold med Saddam Hussein og var tidligere involvert med Chris, en ernæringsekspert som døde i en rulletrapp. Han samler på Hummel figurer, bruker vegetabilsk olje som glidemiddel og har rosa sofa med blomster på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå