Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Har tenkt å melde på samboern min, hvordan gjør jeg det?
Scorpina Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Audition til Deal no Deal 26. november.
Meaty Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Jeg vet ikke hvordan man melder seg på, det er mulig de er ferdig med å plukke ut deltakere nå. Men det jeg vet er at de plukker ut enkelte deltakere som får komme på audition. Onkelen min var på en slik en. Der måtte han fortelle om seg selv foran alle de andre. Han var aller først i køen og da fikk han jo ikke noen pekepinn om hva som var beste måten å angripe dette på, og han ble ikke valgt ut. De velger visst deltakere etter hvem som "gjør seg best på TV", hvilket jeg synes er litt feil i et gameshow som mest handler om flaks.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg vet ikke hvordan man melder seg på, det er mulig de er ferdig med å plukke ut deltakere nå. Men det jeg vet er at de plukker ut enkelte deltakere som får komme på audition. Onkelen min var på en slik en. Der måtte han fortelle om seg selv foran alle de andre. Han var aller først i køen og da fikk han jo ikke noen pekepinn om hva som var beste måten å angripe dette på, og han ble ikke valgt ut. De velger visst deltakere etter hvem som "gjør seg best på TV", hvilket jeg synes er litt feil i et gameshow som mest handler om flaks. ← Nei, det synes jeg ikke er feil i det hele tatt! Som du sier, det handler om flaks! Det eneste man trenger av en deltaker er at han/hun skal være underholdene, eller gjør seg godt på tv om du vil!
Meaty Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Ja så da er det bare pene og morsomme mennesker som har mulighet til å være med i det programmet. Hvis det handlet om kunnskap hadde jeg skjønt at de trenger å teste folk.
Mischa Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Tror ikke man trenger å være pen, bare sprudlende og sjarmerende eller morsom, det må jo bli tv av det.. Men det lønner seg nok ikke å være først nei på en slik audition..
Gjest Aloha Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Ja så da er det bare pene og morsomme mennesker som har mulighet til å være med i det programmet. Hvis det handlet om kunnskap hadde jeg skjønt at de trenger å teste folk. ← De har vel ikke vært så utrolig pene, alle som har vært med der, vel??? Tror karisma og det at man er utadvendt teller mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå