Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg får ikke min til å virke... Flere som har samme problem?

Den har virka alltid, men for noen dager siden bare slutta den å virke... Jeg har sarta maskina på nytt så klart men det hjalp ikke.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Har noen ganger samme problem... har du prøvd å skru den av og på?? ...på personlige innstillinger? Eller har du prøvd å fikse det på programmet du spiller musikk med?? Det skal virke da altså... LYKKE TIL!

Skrevet

Har du sjekket at plugin-modulen til MSN er haket av i avspillingsprogrammet du bruker? Min har av og til "avhaket" seg selv.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Tusen takk sporven. Har hatt samme problem selv, men nå klarte jeg det :ler:

Skrevet
Har du sjekket at plugin-modulen til MSN er haket av i avspillingsprogrammet du bruker?  Min har av og til "avhaket" seg selv.

hvor sjekker jeg det...?

Gjest Tigerjente
Skrevet

Gå på media playeren, på verktøy står det plugin moduler, der kan du hake av og på på de forskjellige.

Skrevet
Gå på media playeren, på verktøy står det plugin moduler, der kan du hake av og på på de forskjellige.

tusen mill, nå funker det :hoppe: *smasker på *

Skrevet

jepp :) jeg vil jo at verden skal se at jeg hører på Werner hele dagen :hjerte:;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå får jeg det ikke til lengre, og jeg finner ikke noe verktøyknapp på mediaplayeren lenger........

Kan noen forbarme seg over en hå :sjenert: pløs stakkar...?

Skrevet
Nå får jeg det ikke til lengre, og jeg finner ikke noe verktøyknapp på mediaplayeren lenger........

Kan noen forbarme seg over en hå :sjenert: pløs stakkar...?

Når jeg har på Avspilling i mediaplayer'n er det en hvit firkant med noen streker og ei pil på øverst i venstre hjørne, rett under der det står avspilling. Trykker jeg på den kommer den en rullegardin der det bl.a. står plugin-moduler. Kanskje du har likedan?

Skrevet

*gliser stort*

:)

Det var Skya si det :kose:

Thanks a million :klem:

Skrevet
*gliser stort*

:)

Det var Skya si det :kose:

Thanks a million  :klem:

Bare høggeli! :rosasmil:

Skrevet
Når jeg har på Avspilling i mediaplayer'n er det en hvit firkant med noen streker og ei pil på øverst i venstre hjørne, rett under der det står avspilling. Trykker jeg på den kommer den en rullegardin der det bl.a. står plugin-moduler. Kanskje du har likedan?

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...