Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 jeg får ikke min til å virke... Flere som har samme problem? Den har virka alltid, men for noen dager siden bare slutta den å virke... Jeg har sarta maskina på nytt så klart men det hjalp ikke.....
Gjest Ballerina Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Har noen ganger samme problem... har du prøvd å skru den av og på?? ...på personlige innstillinger? Eller har du prøvd å fikse det på programmet du spiller musikk med?? Det skal virke da altså... LYKKE TIL!
Spoven Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Har du sjekket at plugin-modulen til MSN er haket av i avspillingsprogrammet du bruker? Min har av og til "avhaket" seg selv.
Gjest Tigerjente Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Tusen takk sporven. Har hatt samme problem selv, men nå klarte jeg det
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Har du sjekket at plugin-modulen til MSN er haket av i avspillingsprogrammet du bruker? Min har av og til "avhaket" seg selv. ← hvor sjekker jeg det...?
Gjest Tigerjente Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Gå på media playeren, på verktøy står det plugin moduler, der kan du hake av og på på de forskjellige.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Gå på media playeren, på verktøy står det plugin moduler, der kan du hake av og på på de forskjellige. ← tusen mill, nå funker det *smasker på *
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 jepp jeg vil jo at verden skal se at jeg hører på Werner hele dagen
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Nå får jeg det ikke til lengre, og jeg finner ikke noe verktøyknapp på mediaplayeren lenger........ Kan noen forbarme seg over en hå pløs stakkar...?
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Nå får jeg det ikke til lengre, og jeg finner ikke noe verktøyknapp på mediaplayeren lenger........ Kan noen forbarme seg over en hå pløs stakkar...? ← Når jeg har på Avspilling i mediaplayer'n er det en hvit firkant med noen streker og ei pil på øverst i venstre hjørne, rett under der det står avspilling. Trykker jeg på den kommer den en rullegardin der det bl.a. står plugin-moduler. Kanskje du har likedan?
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 *gliser stort* Det var Skya si det Thanks a million
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2007 #15 Skrevet 10. januar 2007 *gliser stort* Det var Skya si det Thanks a million ← Bare høggeli! :rosasmil:
Kaffeavtalen Skrevet 10. januar 2007 #16 Skrevet 10. januar 2007 Når jeg har på Avspilling i mediaplayer'n er det en hvit firkant med noen streker og ei pil på øverst i venstre hjørne, rett under der det står avspilling. Trykker jeg på den kommer den en rullegardin der det bl.a. står plugin-moduler. Kanskje du har likedan? ← Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå