Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Cecilie stod utrettelig på i media for å få oppmerksomhet til donorsaken. Hun gikk bort i dag (fredag) formiddag. La hennes engasjement brenne videre. Kondolerer til venner og familie.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Så trasig! Ble veldig grepet første gang jeg leste om henne, det er mange år siden nå. Hørte henne på radio for ikke lenge siden, der hun fortalte at hun snart skulle dø fordi hun ikke fikk nye lunger. Veldig sterkt. Donor-saken brenner jeg veldig for.
Gjest FemIce Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Cecilie døde torsdag. http://www.cecilielysholm.info mvh Femice
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå