Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2006 #42 Skrevet 21. november 2006 (endret) Ja, det var visst det. Endret 21. november 2006 av Bellatrix
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #43 Skrevet 21. november 2006 Jeg tror ikke et brudd er en trist sak sånn sett i dette tilfellet... Livet har så mye mer å by på enn å bo med en venn!! Det blir trist og jævlig akkurat nå, men i lengden tror jeg du skal være glad for at du kom videre i livet. For: ← Enig! Det er ikke rett av noen av dere å bli der dere er nå. Man har bare ett liv, og dere ønsker dere helt ulike ting. Hvorfor bruke opp så mye tid på dette, det kan vel neppe bli det noen av dere ønsker noengang? Men selvsagt burde han vært ærlig, og hvis han ikke er det bør du snakke med han. Ingen vits i å gå rundt å lure i lengre tid, og det er heller ingen verdig måte å avslutte forholdet på å bli bedratt over lengre tid, hvis det er det som foregår. Etter de tingene du nevner, tror jeg nok helt klart at det er dette han driver med ja.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2007 #44 Skrevet 9. januar 2007 Hei ! Utfra det du beskriver vil jeg også garantert trekke den konklusjonen at han er utro. Men nå er det gått VEEELDIG lang tid siden siste innlegg her og hvis du fortsatt er inne på denne siden TS. Hva har skjedd siden sist ??? :icon_question: :icon_question:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå