Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 har tatt sol i 5 år nå og aldri opplevd ubehageligheter. Nå i det siste har jeg fått en litt kløe etter sol, på albue og under korsrygg. Kan klø ganske mye hvis jeg først begynner å klø på det. Så blir det litt "bobler" der. akkurat som et myggstikkk. hva er dette?
Mandel Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg ville kommet meg til lege og forklart problemet.
Gjest Gjest_Ada_* Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Å ha tatt sol over en så lang periode er lite gunstig for huden din så det er ikke overraskende hvis dette er en type eksem som kommer av solingen. I aller værste fall kan det være hudkreft så du burde nok komme deg til lege.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Trådstarter: Det gir seg dagen etter. Er bare noen timer etter solinga det klør.
brumma* Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Jeg får sånne kløende bobler i huden når jeg får soleksem. Men rart at det har oppstått så plutselig da... Jeg ville nok roet ned solingen og sett det an, ihvertfall for en stund.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Dette er Ola og Kari Nordmann... Guuuud, kom deg til lege. du har kreft!!!!! Dette er mest sannsynligvis at du ikke tåler den væsken som sengene vaskes med. hvis du har dette nederst på korsrygg,ved rompen. Der all svetten renner og tar med seg væsken fra sengen. Bytt solarium med som har andre vaskevæsker.
Gjest Tanita Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Er litt enig med deg over, det KAN være at de bruker rensevæske som ikke er så hudvennlig, men jeg ville uansett tatt en tur til legen. Sol jevnlig i 5 år, og når huden plutselig begynner å klø trenger ikke å ha kommet av rensevæsken, så det skader ikke å ta en tur til legen bare for å sjekke.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 Ellers kan det også høres ut som soleeksem ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå