Rosa Mirabella Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 7. desember 2006 Vi hentet den nye tven i går, den vi kjøpte på lørdag. 42 tommers plasma, best i test;) utroig gøY!!! SÅ på tv i hele går kveld og mye i formiddag. her ellers vært en tur i sentrum i dag. Fikk kjøpt litt julegaver, og var innom noen venninner. og så var jeg innom klinikken! måtte bare prøve de ulike protesene en gang til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 12. desember 2006 Siste eksamen i morgen. håper det går bra!! har så veldig lyst å bare hoppe frem og få det overstått!!! og så håper jeg at jeg står da.. er ikke så gira på å pugge noe mer, mangler gnisten til det Iallfal, i morgen kl 2 er jeg garantert ferdig og fri for bekymringer!! skal bli så sinnsykt deilig! måtte ta smartestillende i dag mot muskalsmerter, er så anspent.. På fredag tar jeg toget hjem til familien min!! Skal være hos "hjemme" en uke, før jeg feirer jul hos svigers. Hjemme blir det garantert juekakebaking med de søte småsøsknene mine Tenkte å mekke sammen litt lasange til sambo kommer hjem i dag :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 15. desember 2006 Eksamen gikk overraskende bra!! og nå har jeg juleferie!! ingen eksamener å bekymre meg for!! nesten uvirkelig Er hjemme hos foreldrene mine på besøk, fikk låne mammas bærbare pc Skal en tur til sentrum i morgen.. Lurer på hva jeg skal kjøpe.. Det er i allfall en gave som jeg ikke er helt ferdig med.. og så har jeg lyst å kjøpe noe til mormor og morfar!!men jammen ikke lett det der! Til mg selv trenger jg iallfall en ny hårkrem.. og et par nye øyenskygger kanskje, siden jeg var uheldig å knuse en på onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 16. desember 2006 I dg har jeg kjøpt meg de PENESTE, mest senorita skoene du kan tenke deg!!Skal gå med de så mye jeg orker(veldig høy hæl) når jeg skal til syden om 2 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå