Gå til innhold

Rosa Mirabella

Rosa Mirabella

Anbefalte innlegg

Vi hentet den nye tven i går, den vi kjøpte på lørdag. 42 tommers plasma, best i test;) utroig gøY!!! SÅ på tv i hele går kveld og mye i formiddag. her ellers vært en tur i sentrum i dag. Fikk kjøpt litt julegaver, og var innom noen venninner. og så var jeg innom klinikken! måtte bare prøve de ulike protesene en gang til.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste eksamen i morgen. håper det går bra!! har så veldig lyst å bare hoppe frem og få det overstått!!! og så håper jeg at jeg står da.. :sjenert: er ikke så gira på å pugge noe mer, mangler gnisten til det :overrasket:

Iallfal, i morgen kl 2 er jeg garantert ferdig og fri for bekymringer!! skal bli så sinnsykt deilig! måtte ta smartestillende i dag mot muskalsmerter, er så anspent.. :sur:

På fredag tar jeg toget hjem til familien min!! Skal være hos "hjemme" en uke, før jeg feirer jul hos svigers. Hjemme blir det garantert juekakebaking med de søte småsøsknene mine ;)

Tenkte å mekke sammen litt lasange til sambo kommer hjem i dag :enig_anim:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk overraskende bra!! og nå har jeg juleferie!! ingen eksamener å bekymre meg for!! nesten uvirkelig ;)

Er hjemme hos foreldrene mine på besøk, fikk låne mammas bærbare pc :)

Skal en tur til sentrum i morgen.. Lurer på hva jeg skal kjøpe.. :nisse:

Det er i allfall en gave som jeg ikke er helt ferdig med.. og så har jeg lyst å kjøpe noe til mormor og morfar!!men jammen ikke lett det der!

Til mg selv trenger jg iallfall en ny hårkrem.. og et par nye øyenskygger kanskje, siden jeg var uheldig å knuse en på onsdag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dg har jeg kjøpt meg de PENESTE, mest senorita skoene du kan tenke deg!!Skal gå med de så mye jeg orker(veldig høy hæl) når jeg skal til syden om 2 uker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...