Rosa Mirabella Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Her er den første siden i min nye dagbok! Det så så gøy ut å skrive sin egen :rosasmil: Jeg kommer til å skrive om det som rører seg i hodet mitt og hva jeg bruker degene til. I dag har jeg vært å shoppa med en venninne;) Fikk meg div. nytt undertøy, en deilig pysj-bukse, 2 par øredobber, 1 singlett og 2 bukser. Elsker å få meg nye ting For øvrig er jeg en 20 år gammel studinne som tar et 3-årig sosionomstudie. Burde vel egentlig ha brukt tiden til å lese til eksmen Jeg har heldig vis bare 2 dette semesteret den 6.des og 13.desember. Blir fint å få det overstått!!! Og så skal jeg en liten harrytur til syden i romjula, blir deilig med litt sol og varme I kveld skal jeg bare være hjemme med sambo, vi tenkte å lage god mat og drikke litt rødvin.. Kanskje d går noe bra på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Hei! Gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 18. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2006 Takk for det Nå har jeg akkurat stått opp...spist havregrøt til frokost... ahh.nydelig vær ute.men det at jeg er nødt til å få lest masse pensum i dag, legger liksom en liten demper på en ellers herlig helgefølelse. Får komme i gang, så jeg slipper å tenke på d mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 18. november 2006 #4 Del Skrevet 18. november 2006 Gratulerer med dagbok og velkommen i nabolaget Lykke til med pensumslesing i dag.. det står på planen her i dag også men det er liksom litt kjett å komme i gang.. Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. november 2006 :bukke: Sambo og jeg dro på fest i går kveld. Det ble litt kjedelig etterhvert, så vi bestemte oss for å dra hjem. Hjemme laget samboeren min deilig wok-middag med karri-ris, grønnsaker og shampi. Husker at det var Uuutrolig godt!! og så husker jeg liksom ikke noe mer fra i går. Det viste seg at sambo hadde dratt frem videokamera og filmet meg i min småfulle tilstand, og jeg fikk se opptaket i dag. Hehe, var temmelig avisende og sinna på filmen;) morsomt å se på Heldigvis har jeg ikke vært i bakrus i dag Har fått unna endel husarbeid og har til og med fått lest litt pensum Tenker å tilbringe søndagskvelden fremfor tv i dag. Håper det går noe sebart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 20. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. november 2006 aaaaaaah mandag morgen.Kunne godt tenkt meg å ha sovet mye lenger i dag! og så mørkt det er ute!! det er skikkelig høstvær, blåser kraftig og regner. Gruer meg til å kjøre til dagens forelesning med scooter Har akkurat hatt meg frokost, og skal egentlig ta til med lesinga. GRRRRRRRRRRR. Frister så lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 20. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 20. november 2006 Har vært en mørk og tung dag i dag. Nesten ikke dagslys, øsende regn konstant og kraftig vind. .. har vært på lidl og kjøpt masse sukkertøy.. er litt på sukkerrus i dag.... stimulerende effekt. Håper humøret er bedre i morgen, så jeg kan få gjort noe. Gleder meg til våren!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 21. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 21. november 2006 I dag har jeg hatt det kjempefint! Har hatt skolefri, så jeg har fått gjort en del forskjellig. Jeg har lest pensum, rydda i stua, trent styrke med ball, benk og vekter, laget komplisert middag, vasket et par vasker med klær og vært en tur i byen. De har bygd ut Cubusbutikken, og i dag var det åpningssalg med 30 prosent rabatt! Jeg gikk litt amokk kan man si;) Snart skal jeg sette en pepperkakedeig. Jenta jeg er støttekontakt for, hadde så lyst å bake pepperkaker i morgen allerede. Og jag klarer ikke si nei til henne! Nærmer seg jo advent da gleder meg til huset lukter pepperkakebaking!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 22. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 22. november 2006 Onsdag morgen allerede Tror det blir en bra dag i dag. Tok på meg selvbruningskrem før jeg la meg i går, og har fått en fin gyllen farge Skal ha to forelesninger, en i psykologi og en i etikk. Kanskje det er de siste i de fagene før jul? Gleder meg til å bake pepperkaker senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 23. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Det luktet pepperkaker i leiligheten enda, når jeg stod opp i dag!! Får så julestemning :icon_razz: Kom meg opp halv sju, sammen med sambo! Synes jeg er flink å komme meg opp asså, til og med når jeg har forelesningsfri som jeg har i dag. Har allerede tatt første leseøkten. Eksamen nærmer seg Får besøk av en venninne senere i dag, gleder meg Endret 23. november 2006 av Rosa Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 25. november 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 25. november 2006 Aaah Utrolig deilig med en lørdagskveld hjemme!! kan ikke huske sist jeg hadde det!!! Jeg har laget pizza til sambo og meg, og vi skal se film senere i kveld. Vi heiv oss på flaska i går, så drikkesuget i dag var lissom ikke så stort. Har ikke lest noe i dag da.. Har hatt en venninne her, og har kost meg :rosasmil: Og så var vi en rånings på HAPPY og kjøpte dilldall. kjempegøy, jeg bare DIGGER den butikken. Kjøpte julegavepapir og, og har pakket inn de 3 første julegavene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 26. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 26. november 2006 Nå sitter jeg her med hårfarge i håret mitt Er spent på hvordan det blir! Jeg liker å skifte hårfarge ofte og har prød det meste fra platinablond til kullsvart. I dag skal det bli mørkebrunt, men det ser ut til å få litt rødskjær.. Er ikke helt sikker på hva jeg syns om det. Blir det fælt, kjøper jeg en ny hårfarge i måra... Har lest litt til eksamen i sosialt arbeid tidligere i dag.. må ta meg noen økter senere og... :icon_neutral: ikke det at stoffet er noe særlig uinteressant, men bare det at jeg vet at jeg MÅ lese det, gjør det hele liksom så kipt og uoverkommelig Men men!! Får prøve å kose meg med det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 28. november 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 28. november 2006 er så utrolig trøtt!! har lest mye shulman i dag, og trasket en del nede i byen. Skal snart ned igjen, har lovet å møte en venninne på cafe. Kunne egentlig tenkt meg å bare lagt meg,..men men. blir sikkert koselig da dessuten har jeg en del å snakke med henne om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 29. november 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 29. november 2006 går så tregt med eksamenslesinga desverre skal være støttekontakt fra to og utover, så jeg burde ha lest MYE mer til nå. men jeg leser og leser og det går så SEINT. får prøve å fortrenge det... for etter at jeg har vært støttekontakt i dag SKAL jeg en tur på kjøpesenteret og finne meg en kjole til jul. Det begynner å haste nå, for alle de fine blir solgt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 29. november 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 29. november 2006 I dag fikk jeg endelig kjøpt meg antrekk til jul Kjøpte en nydelig lilla kjole med svarte blomster og svart sløyfe. og så kjøpte jeg en svart bolero jeg kan ha til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 2. desember 2006 ... jeg krasja bilen til sambo på torsdag. Rygga rett i en stolpe. det vil koste bortimot 10.000 å fikse det Og jeg er student, så jeg lever på 6000 kr i måneden. og jeg har kjøpt en sydentur i romjula, og trenger jo litt penger til å leve der og? ¨Føler meg så uheldig! Da jeg skulle vaske ut av forrige leilighet jeg leide, veltet tv-bordet (leiligheten var møblert), fordi det var fliser i stua og veldig små hjul på tv-bordet. Slik ble den store nye wide screen flatskjerm tven der ødelagt og det var flere tusen rett ut av vinduet for å erstatte den og så er det forbaska eksamen da!!!!!!!! stakkars meg syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 4. desember 2006 har vært hjemme og prøvd å lest litt i dag.. første eksamen er på onsdag! håper det går bra.. føler at hjernen min sier litt stopp, vet ikke om jeg får inn noe særlig mer sitter hjemme i stua nå, har tatt på julemusikk og brenner kongerøkelse skal snart begynne på middagen, tenkte vi skulle ha fiskeboller i hvit saus i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 5. desember 2006 de ringte nettopp fra klinikken og jeg har fått dato og klokkeslett for operasjonen!!! den 9.januar neste år legges jeg under kniven kl 11, og våkner opp med silikon!!! gleder mg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 6. desember 2006 Lys våken og veldig gira på å få eksamen overstått!!! bare synd jeg har enda en neste uke. men en er bedre enn 2 begynner 9, må være der kvart på.. tenkte å dra fem på halv ni el noe, for sikkerhets skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 6. desember 2006 Eksamen gikk knallbra!! jeg fikk akkurat om det jeg kunne best! var der inne i bare 2 t og 10 min men følte jeg fikk ned det jeg visste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå