Gjest Nattsvermer Skrevet 3. februar 2003 #1 Skrevet 3. februar 2003 Hvor finner jeg den nærmeste salongen med demetros-kjoler, noen som vet det?
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #2 Skrevet 3. februar 2003 Det spørs jo hvor du bor.. men i Oslo er det Christiane Brudesalong. Der har ihvertfall jeg vært og kjøpt min Demetrios som jeg gleder meg til å ha. Brud 2003
Løven Skrevet 3. februar 2003 #3 Skrevet 3. februar 2003 Jeg kjøpte også Demetrios kjolen min på Christiane brudesalong. Så er det en brudesalong i Gøteborg som har dem. Hvis du går inn på hjemmesiden til Demitrios så finner du en oversikt der, hvis jeg ikke tar helt feil.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #5 Skrevet 4. februar 2003 Ring Miranda i Hillevåg (Stavanger) det er de som importerer kjolene - selv ville jeg ikke kjøpt fra Christiane Brudesalong - var ikke fornøyd med servicen der og fikk kjolen min billigere et annet sted utenfor Oslo.... Lykke til!
Smashing Skrevet 4. februar 2003 #6 Skrevet 4. februar 2003 Jeg skal leie min demetrios kjole på Miranda, Hillevåg. De hadde kanon mange fine demetrios kjoler! Tlf nr deres:slettet. Det er ikke tillatt å legge ut telefonnr/e-post adr. åpent. Bruk www.telefonkatalogen.no - moderator Lykke til 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå