tuji Skrevet 19. november 2006 #21 Skrevet 19. november 2006 Ser heller ikke behovet for å fjerne en fadder, du kan uansett ikke endre på at hun var tilstede under dåpen, som fadder for barnet, og noe mere innebærer det jo ikke. ← Det innebærer absolutt noe mer! Men det ser ikke ut som det betyr så mye for trådstarter, så da er jo saken grei. For meg er fadderoppgaven noe som rekker mye lenger enn bare å stå ved døpefonten som vitne.
BayliZ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 20. november 2006 Har fått greie på at det kun er som et vitne man blir oppført som fadder, og ja til gjest så beklager jeg virkelig at jeg tok med at fødselsnummeret hennes var oppskrevet. Herregud Så dum jeg var!! Mulig jeg er barnslig, men når det er snakk om kokain og diverse andre ting så blir jeg skremt ja. Og da spesielt hvis hun ser på fadder som en alvorlig oppgave, som det jeg gjør for mine fadderbarn. men nå sier det seg vel selv som mange andre her har skrevet at det ikke betyr noe lenger å være fadder, så da er jeg egentlig ferdig med denne saken jeg. Takker for alle de gode svarene noen av dere ihvertfall hadde til meg.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #23 Skrevet 20. november 2006 Har fått greie på at det kun er som et vitne man blir oppført som fadder, og ja til gjest så beklager jeg virkelig at jeg tok med at fødselsnummeret hennes var oppskrevet. Herregud Så dum jeg var!! Mulig jeg er barnslig, men når det er snakk om kokain og diverse andre ting så blir jeg skremt ja. Og da spesielt hvis hun ser på fadder som en alvorlig oppgave, som det jeg gjør for mine fadderbarn. men nå sier det seg vel selv som mange andre her har skrevet at det ikke betyr noe lenger å være fadder, så da er jeg egentlig ferdig med denne saken jeg. Takker for alle de gode svarene noen av dere ihvertfall hadde til meg. ← Du får tåøde at folk er uenige med deg. Du trenger ikke å ta fra barnet fadderen bare fordi du ikke lenger vil være venninne med henne. Skal du gjøre det samme om du blir uenig med onkler, tanter eller barnefaren, også?
BayliZ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 20. november 2006 Hadde det bare vært snakk om viljen min så... ikke alt er så enkelt som det virker skal du vite. jeg spurte om det gikk an å få en person fjernet, og folk må gjerne ha andre meninger. Selv om det ikke var det jeg ville ha hjelp til. tåler det meste jeg så det går fint gett. Og det har som sagt ikke noe med å være uvenner å gjøre. overhode ingenting med det å gjøre faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #26 Skrevet 20. november 2006 Hadde det bare vært snakk om viljen min så... ikke alt er så enkelt som det virker skal du vite. jeg spurte om det gikk an å få en person fjernet, og folk må gjerne ha andre meninger. Selv om det ikke var det jeg ville ha hjelp til. tåler det meste jeg så det går fint gett. Og det har som sagt ikke noe med å være uvenner å gjøre. overhode ingenting med det å gjøre faktisk. ← Nei, men kjære deg, vi kan jo ikke forholde oss til en annen virkelighet enn den du velger å skissere for oss. Vi vet ikke mer enn det du forteller, og baserer derfor svarene våre på det.
tuji Skrevet 20. november 2006 #27 Skrevet 20. november 2006 Nei, men kjære deg, vi kan jo ikke forholde oss til en annen virkelighet enn den du velger å skissere for oss. Vi vet ikke mer enn det du forteller, og baserer derfor svarene våre på det. ← Hvorfor gidder du? Spørsmålet var om man kan fjerne en fadder, og det har hun fått svar på.
Gjest Gjest_spica_* Skrevet 20. november 2006 #28 Skrevet 20. november 2006 Det innebærer absolutt noe mer! Men det ser ikke ut som det betyr så mye for trådstarter, så da er jo saken grei. For meg er fadderoppgaven noe som rekker mye lenger enn bare å stå ved døpefonten som vitne. ← Jeg her helt enig. Jeg har selv opplevd at fadder til mitt barn velger å snu ryggen til barnet. Altså ikke ta hensyn, og da vise ved flere anledninger at man ikke bryr seg. Det er for meg så sårende at jeg også skulle ønske man kunne fjerne faddere fra listen i kirken. Det blir et prinsipp på en måte. (mmm... kanskje litt knotete skrevet, håper dere skjønner meg )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå