Gå til innhold

Ingenting og lese her


MarianneE

Anbefalte innlegg

Snakk om bortkastet tid... Lest igjennom 2 sider tråd som ikke handler om noe annet enn noe som kanskje kommer :roll: Sier kanskje mest om meg, men jeg kunne ikke unngå å tenke på at kanskje det kom et poeng her etterhvert. Men NEI DA!!!

Jennifer :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kanskje noen ble litt satt ut av fæle beskyldninger om salamandere? Kanskje ingen har noenting imot salamandere? I det hele tatt?

Kanskje tråden egentlig skulle handle om klips som følger med brødposer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stønn!* Ikke vær så vanskelige da !!! :wink:

:hoho:

mener bare at dersom ingen hadde skrevet i denne tråden som faktisk ikke omhandler noe særlig fornuftig ennå .- så hadde kanskje den som startet tråden kommet med innspill om hva den egentlig skulle handle om - og da hadde vi jo hatt en grunn til å svare ..... :ler:

Nei ....gidder ikke dette ..har mer enn nok tråder som jeg prøver å holde meg oppdatert i :roll: , og nye tråder som jeg prøver å få med meg :o ....og da nedprioriteres denne ..... :wink: Heheh skulle jeg hatt med meg allt - så hadde jeg ikke hatt tid til annet ...og denne tråden var ikke SÅÅÅÅ spennende da at det er noen krise å ikke få den med seg :roll: - tror faktisk ikke den kommer til å bli det heller ..tror ikke den som startet den har tenkt å komme tilbake med noe spennende til oss ....

så derfor kaller jeg det en dum tråd ...ikke skyt meg for det vel .... :wink:

og nå har jeg fakisk bidradd med å forlenge denne tråden med tre innlegg ...nei det er så gale atte :ler: men lover ....det var det siste fra meg ...( trooooor jeg da ) :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...