Gjest Huldali Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Bokklubben har en vervepremie på en espressomaskin fortiden, den har 15 bar noe som skal gjøre melken god og luftig ved stiming. Har ikke funnet noe omtale om den på nettet, så lurer på om det er noen som har denne eller kan si meg noe om den? Den er jo ganske billig, koster hele 200 kr , så jeg regner ikke med at det er en ”super espressomaskin”, men litt leit hvis den ikke funger i det hele tatt . Noen som vet noe om denne espressomaskinen? Her er maskinen http://www.bokklubben.no/SamboWeb/vervekam...do?dokId=516240
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg kjenner ikke til akkurat den varianten de har nå, men jeg har hatt en av de tidligere espressomaksinene. Den stod til prisen Det var eksempelvis helt umulig å steame melk i den. Men ettersom de har byttet den ut, kan jeg egentlig ikke uttale meg om akkurat den du spør om :smile: (Edit: Skrivefeil) Endret 16. november 2006 av Sprilla
Octavia Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 ....håper bare ikke den er av samme kvalitet som radioen de tilbyr nye medlemmer, mye skurr og lite god radiolyd. Går nok snart i bosset....
Orthia Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 ....håper bare ikke den er av samme kvalitet som radioen de tilbyr nye medlemmer, mye skurr og lite god radiolyd. Går nok snart i bosset.... ← Ja, den var dårlig! Fryktelig antenne og manglende både bass og diskant. Søpla neste, her også.
Marissa Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg fikk en eldre modell i vervepremie, og den fungerte greit. Men steametuten var av tynn platikk og knakk ganske raskt, og da var det umulig å få tak i ny. Og jeg er ikke veldig glad i espresso, så nå står maskinen i en eske på loftet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå