Gå til innhold

Espressomaskin fra bokklubben

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bokklubben har en vervepremie på en espressomaskin fortiden, den har 15 bar noe som skal gjøre melken god og luftig ved stiming.

Har ikke funnet noe omtale om den på nettet, så lurer på om det er noen som har denne eller kan si meg noe om den?

Den er jo ganske billig, koster hele 200 kr :) , så jeg regner ikke med at det er en ”super espressomaskin”, men litt leit hvis den ikke funger i det hele tatt .

Noen som vet noe om denne espressomaskinen?

Her er maskinen

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/vervekam...do?dokId=516240

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjenner ikke til akkurat den varianten de har nå, men jeg har hatt en av de tidligere espressomaksinene. Den stod til prisen ;) Det var eksempelvis helt umulig å steame melk i den. Men ettersom de har byttet den ut, kan jeg egentlig ikke uttale meg om akkurat den du spør om :smile:

(Edit: Skrivefeil)

Endret av Sprilla
Skrevet

....håper bare ikke den er av samme kvalitet som radioen de tilbyr nye medlemmer, mye skurr og lite god radiolyd. Går nok snart i bosset....

Skrevet
....håper bare ikke den er av samme kvalitet som radioen de tilbyr nye medlemmer, mye skurr og lite god radiolyd. Går nok snart i bosset....

Ja, den var dårlig! Fryktelig antenne og manglende både bass og diskant. :forvirret: Søpla neste, her også.

Skrevet

Jeg fikk en eldre modell i vervepremie, og den fungerte greit. Men steametuten var av tynn platikk og knakk ganske raskt, og da var det umulig å få tak i ny. Og jeg er ikke veldig glad i espresso, så nå står maskinen i en eske på loftet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...