minienthe Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 altså... dette kan da umulig være det samme ? havnet i en diskusjon i dag med ei som mente at dette var det samme fordi hun hadde fått noen medisiner som hun fikk så forferdelig luft i magen av (les - konstant gassing) og vi kom inn på temaet siden det sto at dette kunne være en bivirkning. men det må da være en forskjell her ? flatulens er vel en medisinsk beskrivelse på "utvidet promping" og en fjert er bare en "fjert" ? ja... jeg lurer på mye rart
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Visste ikke at det var noe som het flatulens en gang jeg. Trodde det var skrivefeil og skulle være flatlus!!! Snakk om å ta feil.....
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Flatulens er pent fort å prompe. Akkurat slik som å kopulere er pent for å pule...
Gjest Smygaren Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Flatulens er promp ja. Men jeg skjønner du har grader på prompen din! Fjerten er jo bare en liten fin en, en fis er mer smygende på en måte (kan være meget illeluktende) og promp er jo en solid en! Men alt er flatulens!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Flatulens er pent fort å prompe. Akkurat slik som å kopulere er pent for å pule... ← Det skal jeg jammen meg si til mannen min når jeg er gira..... Lurer på hva han sier da?
minienthe Skrevet 16. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2006 Det skal jeg jammen meg si til mannen min når jeg er gira..... Lurer på hva han sier da? ← men seriøst... hvordan vet man om fjerten kommer av medisinene eller natulige årsaker da ? siden de har satt det opp som bivirkning
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Uff! Jeg leser hele tiden "fjerting og flatlus" når jeg ser dette.
minienthe Skrevet 17. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2006 slutt med disse flatlusfantasiene dine
monikabrx Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Uff! Jeg leser hele tiden "fjerting og flatlus" når jeg ser dette. ← Jeg og...
Fita Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Hvis du fjerter mer enn du gjorde før du begynte på medisinen, så skyldes flatulensen medisinen.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Flatulens er promp ja. Men jeg skjønner du har grader på prompen din! Fjerten er jo bare en liten fin en, en fis er mer smygende på en måte (kan være meget illeluktende) og promp er jo en solid en! Men alt er flatulens! ← Synes jo det var veldig passende at personen som kommer med det o store flatulens-oversikten, kaller seg for Smygaren.
minienthe Skrevet 17. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2006 (endret) Hvis du fjerter mer enn du gjorde før du begynte på medisinen, så skyldes flatulensen medisinen. ← he he, det er seriøst faktisk ikke meg dette gjelder og takk noe stort noe for det jeg mener fortsatt det må være mer en en enkelt fjert for å kunne kalles flatulens - en fjert er en fjert, flatulens er en seriefjert Endret 17. november 2006 av minienthe
Gjest Mayamor Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 En ekte prompetråd. Denne hadde gutten min på 10 år elsket... Leser også flatlus...
Gjest Smygaren Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 Hallo igjen! Har vært inne på Helsenytt og lest om flatulens Flatulens betyr luftavgang (altså fis, promp, fjert)! Friske mennesker har flatulens ca. 15 ganger daglig! Hvis man f.eks. spiser bønner kan man ha luftavgang på flere liter i døgnet! (Gud hvor barnslig jeg er; vokser aldri fra promp og fis jo ) Seriefjert var et artig ord!
minienthe Skrevet 17. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2006 (endret) altså.... FLATULENS !... ikke flatlus synes fortsatt at det må være en seriefjert for å kunne kalles flatulens - synes jeg hører meg selv si "beklager, jeg må bare ut på wc og flatulense litt" eller "oops, der flatulenset jeg gitt" Endret 17. november 2006 av minienthe
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #16 Skrevet 17. november 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil så produserer alle mennesker opptil 2-3 liter med gass daglid, men det meste blir absorbert opp igjen av tarmene. Det som ikke blir tatt opp igjen må nødvendigvis ut, som flatulens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå