Lille meg :) Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 I dag fikk jeg tilbakemelding etter å ha vært på intervju. Jeg fikk ikke jobben... Nå er jeg skikkelig deppa Kan noen komme med noen trøstende ord...? *snufs*
Aquila Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 (endret) Trøste Trøste Trøste Du skal se det ordner seg - finnes flere muligheter! Depp litt nå, lag deg så en god kopp te eller kakao hjemme, slapp av og plei deg selv i kveld - og gå på med nytt mot i morgen! Klem fra Arctica (som heller ikke har det topp om dagen - men gir ALT)!!! Endret 16. november 2006 av arctica
Lille meg :) Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Tusen takk, dere! Jeg føler meg bedre allerede
Gjest L@dy i.i Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Ja, det var meg for noen uker siden, uff, så skuffet jeg ble. Vi får trøste oss med at det helt sikkert venter noe ENDA bedre på oss der ute!
Helen Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Du får nok snart en annen jobb, som helt sikkert er bedre enn den du fikk avslag på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå