Gå til innhold

Hvor tidlig...????


Skorpion72

Anbefalte innlegg

Til dere som har laget innbydelser, bordkort, menyer o.l.

Hvor lenge i forveien kjøpte dere ting og tang? Når visste dere hvilke farger dere skulle ha?

Har lyst til å fordele utgiftene utover, slik at alt ikke kommer på samme halvår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestemte meg ganske tidlig. Allerede i fjor! Kjøpte da det meste jeg trengte. Dessverre så kjøpte jeg ikke alt jeg trengte der og da. Flere av tingene jeg har trengt har Panduro Hobby dessverre gått tom for på lageret. Det var flere mnd. siden, og de har fortsatt ikke fått de inn... Jeg har derfor måttet komme opp med en ny ide til bordkort... Papir til innbydelser og menyer kjøpte jeg heldigvis masse av. Heldigvis, for nå har det samme papiret fått en helt annen tykkelse (mye tynnere), som gjør at det overhodet ikke egner seg til innbydeler og slikt. Resultat: Jeg har så vidt nok til innbydelser og menykort...

Så moralen min er: Når du bestemmer deg for hva slags materiale du skal ha - ikke ta for god fisk at de fortsatt er å få tak i flere mnd. senere! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gifte meg för 8.februar 2003, men har allerede bestemt farger og begynnt med bordkortene.....jeg syns det er bedre å begynne tidligt så jeg ikke behöver stresse med det senere når nervene ligger utenpå kroppen icon_smile.gificon_smile.gif (desuten skal jeg gjöre inb.kort, bordkort og takkekortene selv - så det er endel å stå i med når det er 75 stk som skal bes) icon_smile.gif

Tjingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror ikke vi var så tidlig ute.

Vi gifter oss om 25 dager og vi gjorde ting i flg. rekkefølge

Invitasjoner: KJøpte inn materiale i Desember og begynte å lage dem i Januar. Vi sendte dem ut 4 februar og ønsket svar innen 20 Mars.

Bordkort: Vi kjøpte inn materialet nå sist helg og gjorde oss ferdige samme helgen.¨

Tror ikke det var så mye stress der .)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...