Gå til innhold

Hei alle bruder - hvor gamle er dere?

brum

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 27 år og elskling er 30 år. vi skal gifte oss lørdag 4 september 2004. Vi er av de siste som gifter oss i venneflokken vår, mange har allerede vært gift i noen år. Har til tider nesten fått følelsen av at nå må vi virkelig gifte oss før vi er for gamle. Nå skal vi alså det og jeg gleder meg enormt, - men jeg lurer alså på hvor gamle dere er når dere gifter dere?

*koz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23!

Og min kjære er 24. Tror vi ligger sånn 'midt i løypa' når det gjelder venner og sånt - kan tenke meg at ca. halvparten er gifte. Iallefall bortimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi gifter oss kommende juli er jeg 25 og min mann 28.

Dette er vel egentlig sånn midt på treet aldersmessig, men nesten ingen av mine jevngamle venninner er gifte....

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodite

Vi ligger jo et stykke "bak" programmet.... vi har nemlig tenkt å gifte oss i 2005.. da kommer jeg til å være 26, og han 25. Men han fridde ved 23 år, og jeg var 24... :D :D :D

Etter de voldsomme skilsmisse-statistikkene for noen år siden, ble det visst mer og mer vanlig at man først ble sambo, så fikk man barn, så giftet man seg.... mens det nå ser ut til å ha snudd igjen. selv om ikke skilsmissestatistikken er så forandret, er det jo positivt at folk har fått mer troen på ekteskapet igjen... :enig:

Klem blivende fru Eros :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 26 og sambo er 32. Og vi gifter oss ikke før til neste år..

Ingen av våre venner er gift..! Fakta.. Alle synes vi er "tidlig på`n".. :)

Men så er vi i en akademisk og svært ureligiøs omgangskrets, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi nå gifter oss i juli vil han være 27 og jeg 23 år, og vi har da vært sammen i over sju år, forlovet i fire og samboere i ett år. Endel av mine venninner fra barne-/ungdomsskolen har giftet seg, men ingen i den nåværende vennekretsen.

Har forresten ikke fortalt det til de jeg studerer sammen med ennå, men alle andre venner og familie fikk vite det i romjula. Må bare ha det hemmelig litt til.. *tihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer til å være 30 og 32 når vi gifter oss. Alle vennene våre har vært gift i 7-8 år så vi er vel litt seint ute, men vi føler oss i allefall så sikre som vi kan på at det å gifte seg er for evig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å være 30 og 32 når vi gifter oss. Alle vennene våre har vært gift i 7-8 år så vi er vel litt seint ute, men vi føler oss i allefall så sikre som vi kan på at det å gifte seg er for evig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 9. august 2003. Da er jeg 27 og sambo 25 (han blir 26 i november). Har da vært sammen i 6 år og samboere i 5 1/2.

Vi er første par ut i vår vennegjeng. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer gamlemor og gamlefar , jeg vil være tretti år og tre måneder mens sussebass vil være nesten trettifire!

Vi er gamle vi! Og ytterst få i vår omgangskrets er gift... Kommer ikke på noen faktisk... hmmmmm :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer småungene....! Neida! Jeg fyller 21 et par dager etter bryllupet og min kjære har fylt 26. Vi gifter oss 14.juni 2003.... Ååååååhhh som jeg gleder meg!!! :D :D :D

Klem fra MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg kommer til å være 22 år, og Bananmanen 32 år når vi gifter oss i august 2004.

Vi har da vært sammen i 6,5 år, damboere i 6 år, og forlovet i 3 år.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, og min kjære har akkurat blitt 25 år når vi gifter oss 5. juli i sommer. Da har vi vært kjærester i 7,5 år, og samboere i ca 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi gifter oss 30. august er jeg 26 og han 34. Vi kommer til å være andre par ut blandt våre venner. De første slår oss med 6 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det var noen som snakket om gamlemor og gamlefar her. :-?

Når vi gifter oss i mai 2004, vil jeg være 35 og han 39!

Da har vi holdt sammen i 18 år, og vi har en sønn som da vil være 16 år.

Bedre sent enn aldri, ikke sant?

Slå den! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og sambo kommer til å være 25 når vi gifter oss 7. juni. Vi har vært forlovet i 1 år og 6 mnd når vi gifter oss.

I vennekretsen våres er det bare lillesøsteren hans som er gift.

Vi begynner i feil ende vi da, først samboer, så barn og til sist bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kommer til å være 24 i 2005, da vi gifter oss.

Det virker som at det er ganske vanlig alder her i forumet...!?

Ingen av vennene våre er gifte, og jeg tror vi blir de første (unntatt hans yngre søster, som gifter seg i sommer... Men de har barn også...), for vi har for det meste single venner!

Jeg savner par-venner ganske ofte, for noen ganger blir jeg gal av å høret om singel-livet hele tia!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar til det der, lillen:

Det kan fort bli nok den andre veien også!! Kan bare nevne lillebroren til min kjære, han giftet seg i sommer, med en jente som er en del eldre. Ingen av dem hadde vært sammen med noen før de møtte hverandre, og det var bare helt vanvittig hvor 'par' de ble! Og ikke har det gitt seg heller, det blir bare værre og værre! Man kan liksom ikke spørre den ene om noe nå, uten at h*n må spørre den andre hva h*n skal svare først...! Jeg blir helt gal av det!! Så jeg må si jeg forestrekker faktisk å være med de single vennene mine/våre... :D

(Nå må det sies at vi har noen andre vennepar også, som er helt OK... bare at det tenker man ikke så mye over, ikke sant - at de er par og sånt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...