**Anne*** Skrevet 20. november 2006 #21 Del Skrevet 20. november 2006 På øverste hylle i skapet, og der får de faktisk ligge i fred. Mine søte små har langt mer selvbeherskelse enn hva jeg hadde på den alderen. Så er det ungenes jobb å legge dem under treet på julaftens morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 20. november 2006 #22 Del Skrevet 20. november 2006 Har pleid å oppbevare de i et skap, litt bortgjemt. Legger de under juletreet lille juleaften, om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #23 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har de på soverommet mitt... Mamma og pappa var så dumme å la de ligge åpenlyst flere dager før jul da jeg var barn... Det sluttet de med og avanserte etterhvert til å gjemme gaver hos venner/familie, samt i en ubrukt fryser jeg trodde var full av is og kjøtt Vi pynter treet lille julaften om kvelden, og de fleste gavene legges under treet da. Likevel siger det flere og flere gaver til utover kvelden og julaften på dagen... Tror ikke de stoler på meg ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 23. november 2006 #24 Del Skrevet 23. november 2006 Gavene blir satt inn i et låsbar skap. Har en litt nysgjerrig mann, og en veldig nysgjerrig ung frøken på 9. Er bare katta som ikke bryr seg Gavene blir lagt under treet når vi pynter det lillejulaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå