Gjest Tessmira Skrevet 16. november 2006 #21 Skrevet 16. november 2006 Vi har enkeltdyner og om vi noen gang skulle kjøpe oss dobbeltdyner måtte det nok bli en til oss hver :-D ellers hadde det nok blitt myye krangling, hehe.
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #22 Skrevet 16. november 2006 Dobbeltdyne x 2 må da vel være det ideelle? Jeg bor alene og er singel, og vanlige dyner dekker for lite etter min smak.
Gjest Pax Skrevet 16. november 2006 #23 Skrevet 16. november 2006 Enkel! Enkel! Enkel! ... Hvis dere vil unngå krangling!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #24 Skrevet 17. november 2006 Vi har hatt dobbeltdyne i 6 1/2 år og elsker det.. De første to settene kjøpte vi på jysk (de har havnet langt bak i et skap). Nå har vi damasksengetøy kjøpt på tilbud på kid (i jaunar 2005). De er herlige!
abelille Skrevet 17. november 2006 #25 Skrevet 17. november 2006 Vi har dobbeltdyne og elsker det. Bruker å spørre når vi har besøk om de vil ha enkle eller dobbeldyne, men de vil vanligvis ha enkeldyne. Jeg kan ikke skjønne det, når vi er borte synes vi ofte at de vanlige dynene er for korte alle veier.
exita Skrevet 17. november 2006 #26 Skrevet 17. november 2006 Vi har dobbeltdyne og trives med det, eneste gangene vi kan fryse er når minstemann kommer og skal ligge sammen med oss, for han synes det blir så varmt at han sparker dyna av oss alle sammen!! Jeg har funnet ganske billige dynetrekk på KID, myke og deilige
Gjest Sumiko Skrevet 17. november 2006 #27 Skrevet 17. november 2006 Vi må nok ha enkle dyner, fordi min samboer allerede har stor sans for å stjele min dyne i søvne, legge seg oppå den og ha sin egen oppå seg. Ser for meg hvordan det skulle bli når han lå der inntulla i dobbeldyna vår, og jeg ihvertfall ikke fikk min del løs.
Rosenrød Skrevet 17. november 2006 #28 Skrevet 17. november 2006 Vi koooooser oss med dobbeldyna vår, jeg hater det når vi er på hytta og må ha enkle dyner, de blir for små til å ligge to under, selv om vi ligger tett!
Trill Skrevet 17. november 2006 #29 Skrevet 17. november 2006 Eg har dobbeltdyne. Syns de var topp å dele den med min tidl.samboer- men det er ekstra godt å ligge under den heilt aleine no. Eg kjøpe damasksengesett på Kid når dei har tilbud. Trur eg betalte 300kr for dei, og det er ikkje dyrt syns eg. Eg kunne ønske at eg kjøpte dobbeltdyna mi på Ikea. Den som er der er 220cm*240cm- syns det høyres godt. Men då måtte eg kjøpt alt av sengklè der da...
Gjest graceland Skrevet 18. november 2006 #30 Skrevet 18. november 2006 Jeg vil ha enkeltdyne. Samboeren min fryser på natta, og jeg sparker ofte dyna av. Tror ikke jeg orker noen dynekonflikter midt på natta.
monja Skrevet 18. november 2006 #31 Skrevet 18. november 2006 Vi har enkeldyne nå. Skulle vi hatt dobbeldyne måtte det bli en til hver tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #32 Skrevet 18. november 2006 Vi har dobbeldyne. Kjempedeilig å kunne ligge inntil mannen uten å styre med å ikke få glipper mellom de vanlige dynene. Synes ikke det er dyrere å kjøpe ett sett med sengetøy til dobbeldyne enn to sett til enkeltdyner.
Gjest Meep Skrevet 18. november 2006 #33 Skrevet 18. november 2006 Enkeltdyner her også. Jeg liker å kose før jeg sovner, men ligger helst for meg selv og vil gjøre hva jeg vil med dyna mi når jeg sover.
minsin Skrevet 18. november 2006 #34 Skrevet 18. november 2006 Jeg har dobbeldyne og kunne aldri vært foruten, og ved overnattingsbesøk så henter jeg frem en reservedyne.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #35 Skrevet 18. november 2006 OJ!!! Trodde det var en selvfølge at man brukte dobbeldyne når man var par jeg!? Enkeldyne er jo for lite selv til en! Og vær så snill og fortell meg hvilke hoteller som har dobbeldyne, for vi sover aldri så dårlig som når vi prøver å skjøte to små dustedyner, som bare glir fra hverandre så vi blir liggende ensomme og alene med hver vår fisledyne.. Stort sett ender det med at vi ligger oppå hverandre med en dyne midt i sprekken av sengen fordi dobbelsengen egentlig er to enkeltsenger som er dyttet sammen! Dobbeldyne uten tvil! Her i huset har vi silkedobbeldyne med silkesengetøy. Som å sove i en myk god klem hver eneste natt! *drømme*
Sola^ Skrevet 6. desember 2006 #36 Skrevet 6. desember 2006 Foreldrene mine kjøpte dobbeltdyne og pappa var såååå fornøyd. Mamma ikkje like fornøyd sidan pappa stjal dyna. Så vart den arva vidare til meg...deilig med stor dyne heilt aleine. Ingen gliper. Fekk sambuar nokon år seinare og da fungerte det ikkje bra med dobbeltdyne. Sover best kvar for oss uansett. Nå har svigermor arva den og synes det er kjempedeilig å ha heile den store dyna aleine...pluss at ho har ei enkel dyne i tillegg mot vindauget mot trekken. Den har tatt rundturen
Gjest Gitte Skrevet 6. desember 2006 #37 Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal aldri ha annet enn enkel-dyne ihvertfall. Jeg og gubben sover på hver vår side av senga, og begge to liker å pakke den skikkelig rundt seg. Med dobbeldyne får jeg ikke dyne på den ene siden for der ligger jo gubben Og vi får fint kosa selv om vi har hver vår dyne.. Jeg ligger med min dyne over meg, han legger seg inntil og slenger sin dyne og armen rundt meg. helt perfekt deilig
Gjest StockDama Skrevet 7. desember 2006 #38 Skrevet 7. desember 2006 to vanlig dyner (dyner begynner faktisk å høres ut som et rart ord når man har lest det ørtåførtiganger på kort tid...) uansett, jeg liker å ha dyna halveis på meg, mens typen pakker seg inn, pluss han er som en liten mark i senga, vrir seg og flytter på seg, snur seg konstant. vi delte _en_ enkel dyne engang i en dobbeltseng (nettop fått ny seng, så hadde ikke nådd å kjøpe en til dyne enda)....DET var plagsomt det.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. desember 2006 #39 Skrevet 7. desember 2006 Dobbeldyne. Vi ligger mer eller mindre oppå hverandre og sover, i hvert fall til å begynne med til vi sovner, og de fæle kalde glippene mellom to enkeltdyner er helt forferdelige. Når vi overnatter hos mamma og pappa har vi to enkeltdyner, og sover elendig.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. desember 2006 #40 Skrevet 7. desember 2006 Dobbeldyne. Vi ligger mer eller mindre oppå hverandre og sover, i hvert fall til å begynne med til vi sovner, og de fæle kalde glippene mellom to enkeltdyner er helt forferdelige. Når vi overnatter hos mamma og pappa har vi to enkeltdyner, og sover elendig. ← Sånn er det her i huset og. Hos svigers bruker vi en enkeltdyne faktisk, så tett sover vi faktisk Kommer aldri til å bytte ut dobbeltdyna!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå