Gå til innhold

Vond nakke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg våknet i morges med en veldig veldig vondd og stiv nakke. tenkte det ville gi seg litt utover dagen, men sitter her enda, og skjønner ikke hvordan jeg skal greie å sove i natt.. blir gal snart. greier nesten ikke å røre hodet. ingen av veiene. Håper noen har gode, gode tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du bør komme deg til kiropraktor idag! Jeg hadde det slik som deg, og fikk god hjelp. Egentlig skulle du vært hos kiropraktor for litt siden, før det ble så ille som nå, men det er lett å være etterpåklok. :)

Som oftest ignorerer vi symptomene på at noe er galt, inntil alt virkelig låser seg. Been there, done that! Lykke til, fortell hvordan det går!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Gå til legen og hør hva han sier! Sannsynligvis får du noe smertestillende og/eller muskelavslappende, samt råd om å oppsøke kiropraktor hvis det ikke er noen forbedring innen et par uker. Siden de fleste nakkesmerter går over av seg selv, er det som regel ikke nødvendig å løpe til kiropraktor samme dag.

Skrevet

fikk til å sovne klokka fire i natt.. helt utslitt i dag.. kanskje litt bedre, men bare kanskje? håper dette går over fort..

Skrevet

Kiropraktor er ikke løsningen for alle heller da......

De knekker jo på ledd....

Gå til en massør.... Og fortell at du har veldig vondt så de ikke går igang for hardt....

Dette er sikkert muskulært, så en kiropraktor ville jeg si var sløsing med penger...

Skrevet

dag tre her nå. ganske sikker på at det er muskulært ja.. litt bedre i dag også, men ikke masse. tror ikke der hjelper med kiropraktor, men takk for tipset.. har prøvd varm dusj, kald dusj, smertestillende, ibuxgel, tigerbalsam, isbiter osv... vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Skrevet

hva med å prøve en osteopat? De "knekker" og masserer. Hjelper bedre enn bare massasje, og har en annen innfallsvinkel enn kiropraktorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...