B.A. Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Nå har jeg vært sjuk fra og til i flere uker å det slår liksom aldri helt ut på meg. Jeg er ikke sjuk nok til å være sjuk og ikke frisk nok til å være frisk. Så nå må jeg jo snart enten bli frisk eller ordentlig sjuk. Propper i meg c vitaminer og grønn urtete. Noen tips til hvas jeg kan gjøre? blir gal her
Gjest Virvel Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Høres ut som en gjenstridig forkjølelse. Hadde du hatt influensa hadde du vært skikkelig dårlig, dessuten er det vel litt tidlig for influensaen ennå, den kommer gjerne ikke før over nyttår.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Hørte noen fortalte om forskjellen på influensa og forkjølelse. Influensaen kommer som kastet på deg over natten, så er det ikke slik er det nok "bare" forkjølelse. Kan være ille nok det. Prøve sambucol kanskje, eller hvitløk, det anbefales på det sterkeste.
Supraspinatus Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Høres ut som en gjenstridig forkjølelse. Hadde du hatt influensa hadde du vært skikkelig dårlig, dessuten er det vel litt tidlig for influensaen ennå, den kommer gjerne ikke før over nyttår. ← Jeg har hatt influensa i høst. Den pleier å komme når det er store temperatursvingninger/nedbør og mange holder seg innendørs i fuktig luft
Gjest Virvel Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg sier ikke at du ikke har hatt influensa Speedbird, bare at det ikke høres ut som om B.A. har det. Selvsagt finnes det til enhver tid influensavirus over hele kloden, og jeg vet om folk som har hatt influensa i juli også, men den store "hovedbølgen" pleier ikke å nå Norge før tidligst desember. Det er også mange som liker å kalle høstforkjølelsene sine for influensa, men da har de misforstått grundig. En forkjølelse kan være ubehagelig nok, men har du influensa er du skikkelig dårlig. Da går du ikke på jobb for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå