Gjest ts Skrevet 16. november 2006 #21 Skrevet 16. november 2006 Hvorfor ikke beholde stilen hele året gjennom? Må man bruke slitt Sloggi selv om det er hverdag? ← Skulle gjerne hatt mer sexy undertøy, men har hverken tid eller råd til å handle inn alt som trengs. Har heller ikke tid til å dolle meg opp hver dag før jeg drar på jobb. Men det hadde selvsagt vært herlig. Liker nå også å skille litt mellom hverdag og fest, da. ts
Gjest Shoreh Skrevet 16. november 2006 #22 Skrevet 16. november 2006 Ser for meg mannen din med gummiball i munnen og en dildo oppi rassen som du febrilsk forsøker å få ut, men som er umulig fordi lukkemuskelen til mannen din har strammet seg i ren panikk. Mens du står bak og fikler i en gummi hushjelpuniform som er 4 str. for liten. Ikke bra.
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #23 Skrevet 16. november 2006 Det er forskjell på å planlegge litt og å inngå i rollen som Dominatrix for en kveld. Hvorfor ikke beholde stilen hele året gjennom? Må man bruke slitt Sloggi selv om det er hverdag?← ...Milla.....? La nå dama få prøve seg. Om alt som skal til for at hun tør er litt oppmuntring, hvorfor ikke backe henne opp på det?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #24 Skrevet 16. november 2006 Mange misunnelige folk her ser jeg. Kos deg TS. Han blir sikkert himla kåt og veldig positivt overrasket.
Gjest Shoreh Skrevet 16. november 2006 #25 Skrevet 16. november 2006 Eller vettskremt med veldig sår rumpe.
Gjest festbremsen ;) Skrevet 16. november 2006 #26 Skrevet 16. november 2006 Jeg mente ikke å være negativ, da - håper dere får det kjempefint Men hvis man hausser opp forventningene altfor mye så blir det lett en nedtur. Ikke bruk masse penger i sexbutikk med mindre du er 110 % sikker på at akkurat det tenner mannen. JEg er enig med de som har sagt at bare du - nydusjet, barbert, whatever, i lekkert undertøy og et blidt smil antagelig er endelig nok. Fokuser på å kose dere med hverandre og tenk på hva det var som gjorde at du falt for akkurat DEN fyren - heller enn å forsøke å kompensere for lange tiders labert sexliv på null komma nix. God tur og lykke til! PS JEg er ikke det minste misunnelig. Har vært gjennom den fasen der - nå er ungene større og sexlivet bedre. Det er lys i tunnelen - stå på
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #27 Skrevet 16. november 2006 Virker kanskje litt krampeaktig. Ville heller stelt meg og vært mest mulig naturlig. Tatt på meg enklere klær, men sexy. Ikke masse greier her og der. Kanskje når dere skal på rommet så kan du spørre han: Skal jeg ta på meg noe mere lekkert undertøy? Og blunke til han. Kanskje du får et hint om hva han liker.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #28 Skrevet 16. november 2006 Det stemmer desverre, Shoreh. Vi har ikke hatt sex på veldig lenge. Som sagt er vi begge i full jobb, vi har små unger og bygger hus. I hverdagen er vi trøtte og slitene når ungene er i seng, og det ender med at jeg legger meg før mannen min. Orker rett og slett ikke sex. I tillegg har en av ungene senga si på vårt soverom, så vi har liten plass til privatliv. ← Søs?!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #29 Skrevet 16. november 2006 Herregud så mange tørrpinner det var her da. Selv om det har vært labert med sex her i huset den siste tiden, skjønner jeg nå at jeg ligger mange hakk forran andre i kreativ og spennende sex. Storesøs eller lillesøs? ts
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #30 Skrevet 16. november 2006 Like før jeg tar meg en tur til svigermor og får litt oppbacking... Har vel mer inspirasjon å hente der enn i Kvinneguiden. ts
juliannae Skrevet 16. november 2006 #31 Skrevet 16. november 2006 Hva med å lokke han under det bordet som har lang duk. (dette var en slager i fjor) Da er ikke sexy undertøy, barberte legger og underliv viktig. Da er målet sex og få det overstått uten å bli oppdaga
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #32 Skrevet 16. november 2006 Kanskje ta det i restauranten, under buffeen. Ser for meg rytmisk dissing på lutefisken. ts
Gjest Pax Skrevet 16. november 2006 #33 Skrevet 16. november 2006 Så slemme flere av dere er! Lykke til TS, fint at du tar intiativ!
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #34 Skrevet 17. november 2006 Ønsker TS lykke til og håper kvelden blir som forventet...Har prøvd dette selv med vekslende hell...de kveldene som planlegges helt ned til minste detalj har en tendens til å gå til h....., mens de kveldene som kommer spontant blir sinnsykt bra...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #35 Skrevet 17. november 2006 Ser for meg mannen din med gummiball i munnen og en dildo oppi rassen som du febrilsk forsøker å få ut, men som er umulig fordi lukkemuskelen til mannen din har strammet seg i ren panikk. Mens du står bak og fikler i en gummi hushjelpuniform som er 4 str. for liten. Ikke bra. ← *Forvirret* HVOR skrev trådstarter at det var opplegget hun så for seg? Såvidt meg bekjent trenger ikke barbering av diverse steder og nytt undertøy være ensbtydende med at man skal leke domina og bruke dildo og ballgag på mannen??? Mulig jeg er lite oppdatert, men.... Hold på planen din du ,trådstarter, og LYKKE TIL!!!! Lompa, eks-KGbruker
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #36 Skrevet 17. november 2006 Her har det blitt mye rare spekulasjoner Kan prøve meg med litt fredeligere forslag som ikke forårsaker sår stump Massasje? Eller et slikt spill el? Fin musikk, levende lys osv?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #37 Skrevet 17. november 2006 Shoreh? Venter fortsatt på at du skal vise meg hvor trådstarter skrev noe om å leke dominatrix?
Vesla89 Skrevet 17. november 2006 #38 Skrevet 17. november 2006 Ja, stå på TS! Dette fortjener du! Tror dette kommer til å gå veldig bra, og du får den kvelden fri som du trenger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå