Gjest lumbajack Skrevet 2. februar 2003 #1 Skrevet 2. februar 2003 dette problemet kan deles inn i tre punkter: 1. kvinner tror ikke menn kan fake orgasmer. menn KAN fake orgasmer, og noen menn GJØR det også. kanskje nettopp din mann? bare gi opp, hvis han er av typen som gjør det innrømmer han det ALDRI. lev i usikkerhet, og lykke til neste gang dere har sex. 2. kvinner tror ikke de kan gjøre noe feil i sengen: menn blir jo tilfredstilt UANSETT. dette er feil, se punkt en. i tillegg ville nok mange kvinner blitt rimelig overrasket over å høre samtaler mellom menn om hvor mange kvinner som faktisk er HÅPLØSE sexpartnere. 3. noen kvinner er lite kreative og legger seg bare godt til rette, sprer beina, lager noen stønnelyder og INNBILLER seg at mannen får nytelse. samtidig planlegger hun hvordan hun skal beklage seg over dårlig sex i neste samtale med en vennine. noen kvinner som kjenner seg igjen? de sinteste og mest protesterende svarene vil i denne tråden komme fra kvinner som kjenner seg igjen i min beskrivelse. disse vil bekrefte mitt poeng med måten de aggressivt motsier meg, og måten de kommer med uttalelser som "og dere menn tror kvinner får orgasme bare fordi dere får det", eller "dere menn tror dere er hingster som kan tilfredstille kvinner bare fordi dere har en kukk etc. "
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 tok du hintet siden du ikke fikk svar på tråden...
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 dette problemet kan deles inn i tre punkter: 1. kvinner tror ikke menn kan fake orgasmer. menn KAN fake orgasmer, og noen menn GJØR det også. kanskje nettopp din mann? bare gi opp, hvis han er av typen som gjør det innrømmer han det ALDRI. lev i usikkerhet, og lykke til neste gang dere har sex. 2. kvinner tror ikke de kan gjøre noe feil i sengen: menn blir jo tilfredstilt UANSETT. dette er feil, se punkt en. i tillegg ville nok mange kvinner blitt rimelig overrasket over å høre samtaler mellom menn om hvor mange kvinner som faktisk er HÅPLØSE sexpartnere. 3. noen kvinner er lite kreative og legger seg bare godt til rette, sprer beina, lager noen stønnelyder og INNBILLER seg at mannen får nytelse. samtidig planlegger hun hvordan hun skal beklage seg over dårlig sex i neste samtale med en vennine. noen kvinner som kjenner seg igjen? de sinteste og mest protesterende svarene vil i denne tråden komme fra kvinner som kjenner seg igjen i min beskrivelse. disse vil bekrefte mitt poeng med måten de aggressivt motsier meg, og måten de kommer med uttalelser som "og dere menn tror kvinner får orgasme bare fordi dere får det", eller "dere menn tror dere er hingster som kan tilfredstille kvinner bare fordi dere har en kukk etc. " ← Ja, nettopp De med sintest innlegg vil være den skyldige. LOL Engi med gjest her, og det er vel en grunn til at du ikke har fått svar. Men til Nr.3, hvis hun samtidig som hun har sex med deg, planlegger hva hun skal si til veninnene er det ikke da du like håpløs? Kan med god tro her si at de fleste kvinner deltar minst like mye som mannen. Nr.1 hvorfor var det veldig viktig for deg å fortelle at menn og kan fake? Vi jenter vet så utrolig mye, bare du ikke vet det
Gjest d'Arc Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Du må skjønne, du får jo ingen sinte innlegg tilbake når du skriver at de med sinte innlegg er de som føler seg truffet. Dermed var vel innlegget ditt bortkastet, for det var vel for å provosere du skrev dette Endret 16. oktober 2006 av d'Arc
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 haha, ja. Ble jo skrevet i 2003, og først nå fikk han svart
Gjest hufse-tufsa Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 På de tre årene har -anonym- kanskje konvertert...
Gjest Alf Kaida Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er mann, og jeg er mye kjedeligere og dårligere i sengen enn de kvinnene jeg har vært i nærkontakt med. Sannsynligvis er jeg et unntak, hvilket betyr at trådstarteren har helt rett.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg kan bare på egne vegne si at jeg er umåtelig kjedelig i senga!
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Man må være 2 for å ha sex vet dere Og at den ene bare ligger der å ta imot er jo ikke "ordentlig" sex. Ser ut som han mannen har hatt noen damer sm er bedre enn han. eller dårligere fordi han er en dritt.
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 MEnn kan fake en orgasme, ok jeg kan være med på den. Men kan de fake til seg en utløsning? Ser jo om det ikke er noe der lissom..... Har visst aldri vært sammen med en mann som faker jeg
Gjest Alf Kaida Skrevet 16. oktober 2006 #12 Skrevet 16. oktober 2006 MEnn kan fake en orgasme, ok jeg kan være med på den. Men kan de fake til seg en utløsning? ← Jeg onanerer ofte så kjedelig og uinspirerende at jeg faker utløsning for å bli ferdig.
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #13 Skrevet 16. oktober 2006 Ikke jeg heller. Det er jo ganske lett og vite sånn med gutter.
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #14 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg onanerer ofte så kjedelig og uinspirerende at jeg faker utløsning for å bli ferdig. ← Du faker utløsning for deg sselv?
Gjest Alf Kaida Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 Du faker utløsning for deg sselv? ← Jaerrugæærn! Kødder ikke med sånt!
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #17 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg og, jeg faker t.o.m mitt egen skjønn
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #19 Skrevet 17. oktober 2006 dette problemet kan deles inn i tre punkter: 1. kvinner tror ikke menn kan fake orgasmer. menn KAN fake orgasmer, og noen menn GJØR det også. kanskje nettopp din mann? bare gi opp, hvis han er av typen som gjør det innrømmer han det ALDRI. lev i usikkerhet, og lykke til neste gang dere har sex. 2. kvinner tror ikke de kan gjøre noe feil i sengen: menn blir jo tilfredstilt UANSETT. dette er feil, se punkt en. i tillegg ville nok mange kvinner blitt rimelig overrasket over å høre samtaler mellom menn om hvor mange kvinner som faktisk er HÅPLØSE sexpartnere. 3. noen kvinner er lite kreative og legger seg bare godt til rette, sprer beina, lager noen stønnelyder og INNBILLER seg at mannen får nytelse. samtidig planlegger hun hvordan hun skal beklage seg over dårlig sex i neste samtale med en vennine. noen kvinner som kjenner seg igjen? de sinteste og mest protesterende svarene vil i denne tråden komme fra kvinner som kjenner seg igjen i min beskrivelse. disse vil bekrefte mitt poeng med måten de aggressivt motsier meg, og måten de kommer med uttalelser som "og dere menn tror kvinner får orgasme bare fordi dere får det", eller "dere menn tror dere er hingster som kan tilfredstille kvinner bare fordi dere har en kukk etc. " ← Dette er jo bare møgpreik. Jeg pleier å ri han til jeg ser de orgasmiske jaktmarker oppstå i hans ansikt og hans lyder, og det kan ikke kalles latskap, det kan kalles noe DU ikke opplever :-D
Gjest Kaya83 Skrevet 17. oktober 2006 #20 Skrevet 17. oktober 2006 Enkelte har man jo bare ingen kjemi med i senga.. Jeg gidder jo ikke å gjøre noe for han i senga hvis man ikke gidder å gjøre noe for meg.. Det er liksom den standarden: Man kysser litt Han tar litt på puppene Han tar av BHen Tar litt til på puppene Kjenner om jeg er våt i fitta Legger seg over meg i misjonær Knuller til han enten kommer eller til han ikke orker mer Spruter EVENTUELT på magen, for han vil ikke bli pappa, selvom jeg går på piller Og så sovner han... Men andre kan bare være himmelske, hvor alt bare klikker med en gang.. Uff, jeg har visst møtt på mange kjipe menn..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå