Gå til innhold

Tårnsuiten på Olavsgaard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi skulle bestilt tårnsuiten på Olavsgaard hotell. Noen som har vært der? Er det fint?

Skrevet

Jeg var innom der som snarest for noen år siden da min søster og hennes mann hadde bryllupsfesten der. Jeg syntes den var veldig fin, med vindeltrapp opp til sengen og greier. Tror at det var et boblebad også der... Husker ikke hvilke farger det var der, men husker hvertfall at søsteren min var veldig fornøyd dagen etter til frokost. Ja, bortsett fra at de måtte plukke ris ut av senga da de skulle legge seg, for vi søstrene hennes hadde hatt "litt" ris i senga deres. Selvfølgelig håper jeg at de har glemt dette til jeg gifter meg til neste år...

Skrevet

Jeg hadde brylluppet mitt (i feb) på Olavsgaard og vi overnattet i en av Tårnsuitene (det er to). Spesielt rom, som Majabeth skriver; vindeltrapp opp til sengen. Boblebad var det og, og vi fikk stort fruktfat og champagne fra hotellet, som sto på rommet når vi kom. Rommet anbefales, så lenge du ikke ønsker å bli båret til sengen. Rent og pent og god plass. Og ikke minst romantisk! Lykke til med valget og den store dagen! :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...