Sukkersøta Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 (endret) Knekt en del i nakken og rygg...kjennes ut som jeg har fått meg en liten runde med juling. Andre som har samme erfaring? Hvilke erfaringer har dere som har vært hos kiropraktor? Endret 14. november 2006 av Sukkersøta
brumma* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jepp. Spesielt de første par gangene! Men ble fort kjempemye bedre, så det var vel verdt det!
Gjest Rogalinn Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Fikk anbefalt å legge på is (eller en pose frosne erter ) et par ganger. Ellers enig med brumma.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Du er ikke alene.. sitter med samme sårheten.. men det går over. Det er musklene som strekker seg, fordi knoklene har fått større avstand. Is hjelper mens man bruker det, bedre å myke opp musklene med en varm dusj, gjerne strekke seg mot tærne mens dusjen står mot ryggen.
Cata Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Høres kjent ut. Men det går over (og blir myyyye bedre etterpå).
Loevinna Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Knekt en del i nakken og rygg...kjennes ut som jeg har fått meg en liten runde med juling. Andre som har samme erfaring? Hvilke erfaringer har dere som har vært hos kiropraktor? ← Jeg har vært en del tilkiropraktor, hvor jeg knekker nakken, mellom skuldrene, nedover ryggen og "trikser" litt med hoftene.. Og jeg får da beskjed om å gå meg en lang tur (ca 30 min kanskje..) rett etter behandling, gjerne ise ned områdene som det gikk hardest ut over.. Når jeg gjør dette føles det ikke ut som jeg har fått skikkelig juling. Men når jeg tar snarveien og setter meg i bilen, kjører rett hjem og legger meg på sofaen for å slappe av.. Ja, da får kroppen min virkelig kjenne det dagen etterpå.. Kanskje du kan høre med din kiropraktor hva han anbefaler?
Sukkersøta Skrevet 15. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2006 takk for svar alle sammen! Ble også anbefalt å ise ned der det var vondt. Går mye bedre nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå